کد مطلب: ۸۰۸۸۱۹

شروع مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از امروز + لینک ثبت نام

شروع مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از امروز + لینک ثبت نام

مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو از امروز 20 اردیبهشت ماه آغاز شده است. متقاضیان خرید خودرو می‌توانند از امروز برای خرید خودرو و افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه خودرو از امروز 20 اردیبهشت به مدت 10 روز فرصت دارند که از این سامانه خودرو بخرند.

همچنین، از امروز (۲۰ اردیبهشت ماه)، مهلت تعریف حساب وکالتی برای مشارکت در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودروها، نزد بانک‌های عامل فراهم شده است.

متقاضیان از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند، با مراجعه به یکی از شعب بانک‌ها برای تعریف حساب وکالتی به‌نام (به‌نفع) سازمان حمایت به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنند. همچنین این متقاضیان تنها 10 روز فرصت دارند که با مراجعه حضوری به یکی از شعب ۲۶ بانک عامل یا به صورت اینترنتی برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه 100 میلیون تومانی اقدام کنند.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو ، گزارش زیر را بخوانید:

مشتریان باید حساب ‌وکالتی را به‌ نام سازمان حمایت در آورند ‌و در اقدام غیرحضوری (اینترنتی) حتما تیک گزینه سازمان حمایت را بزنند تا همچون تعدادی بسیاری از متقاضیان در مرحله اول که به سبب به‌نفع سازمان حمایت نشدن حساب‌های وکالتی خود از دور ثبت‌نام حذف شدند، دچار مشکل نشوند.

افراد برای شرکت در این مرحله باید 100 میلیون تومان در حساب وکالتی خود بلوکه کنند. این مبلغ تا زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی در حساب شخصی وکالتی مشتریان مسدود می‌ماند.

برای اطلاع از نحوه باز کردن حساب وکالتی گزارش زیر را بخوانید:

آدرس سامانه یکپارچه خودرو

متقاضیان خرید خودرو در مرحله دوم، باید به آدرس sale.iranecar.com مراجعه و برای ثبت نام در مرحله دوم فروش خودرو ثبت نام کنند.

لیست خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه مرحله دوم

چه خودروهایی در مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو عرضه می‌شود؟ بر اساس آنچه تاکنون اعلام شده است 21 خودرو در طرح یکپارچه خودرو عرضه می‌شود که در ادامه لیست خودروهای عرضه شده در مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو ارائه می‌شود:

کوییک مدل GX (برای مشاهده نقد و بررسی کوییک مدل GX کلیک کنید)

کوییک اتوماتیک (برای مشاهده مشخصات کوییک اتوماتیک کلیک کنید)

ساینا S اتوماتیک

کوییک R مدل GX

شاهین (برای مشاهده قیمت شاهین کلیک کنید)

شاهین اتوماتیک

ساینا مدل GX

ساینا S

ساینا مدل GX

آریزو6 پرو

آریزو8 پرو (برای مشاهده مشخصات آریزو8 پرو کلیک کنید)

X55 پرو (برای مشاهده نقد و بررسی X55 پرو کلیک کنید)

X22 پرو اتوماتیک (برای مشاهده قیمت X22 پرو کلیک کنید)

X22 پرو دنده ای

آریزو5 توربو (برای مشاهده قیمت آریزو 5 توربو کلیک کنید)

فردا SX5 (برای مشاهده قیمت sx55 کلیک کنید)

فردا T5 (برای مشاهده قیمت فردا T5 کلیک کنید)

سوبا M4 (برای مشاهده قیمت سوبا m4 کلیک کنید)

جک S3

جک J4

جک J7 (برای مشاهده نقد و بررسی جک j7 کلیک کنید)

برای اطلاع دقیق از خودروهلی عرضه شده در نوبت دوم سامانه یکپارچه خودرو گزارش زیر را بخوانید:

چه کسانی نمی‌توانند در سامانه یکپارچه ثبت نام کنند؟

همه افراد می‌توانند در دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اقدام کنند و محدودیتی از این نظر وجود ندارد. اما افرادی که در مرحله اول طرح یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده‌اند نمی‌توانند در مرحله دوم ثبت نام کنند مگر اینکه انصراف خود را تا تاریخ 1402/02/20 در سامانه یکپارچه خودرو ثبت کنند. یعنی افراد برای انصراف از مرحله اول خودرو، باید وارد سامانه sale.iranecar.com شوند و انصراف خود از مرحله اول را اعلام کنند.

موعد تحویل خودروهای مرحله دوم چه زمانی است؟

بر اساس آنچه در مرحله اول رخ داد، خودروهای ثبت نام شده در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو، امسال یعنی سال 1402 به متقاضیان تحویل داده می‌شود. اما افرادی که خودروهای پرتقاضا را ثبت نام کرده‌اند، ممکن است که سال 1403 خودروی ثبت نامی را دریافت کنند. این مساله در مرحله اول ثبت نام هم رخ داد و زمان تحویل خودروهای پرطرفدار به زمستان 1403 موکول شد. اکنون هم گفته شده که موعد تحویل برخی از محصولات پر تقاضا شرکت‌های خودروساز در سال 1403 خواهد بود.

در دور قبل اعلام شد که متقاضیان خرید سه مدل پژو پارس، سه مدل پژو 207، دنا پلاس و سمند سورن دوگانه سوز، زمستان 1403 خودروهای ثبت نامی را تحویل می‌گیرند.

بدقولی مجدد ایران خودرو

ایران‌خودرو قبلا اعلام کرده بود هایما در این مرحله به فروش می‌رسد اما امروز مشخص شد ایران‌ خودرو اصلا خودرویی در مرحله دوم برای فروش ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.