کد مطلب: ۷۷۶۲۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تخفیف ۴۰۰ میلیونی ایران خودرو به ۳ گروه

تخفیف ۴۰۰ میلیونی ایران خودرو به ۳ گروه

طرح فروش فوق‌ العاده ایران خودرو ویژه نیمه شعبان از امروز آغاز شده است. طرحی که در آن چهار خودروی سواری عرضه می‌شود و سود برخی از خریداران به ۴۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فروش فوق‌ العاده ایران خودرو از امروز ۱۷ اسفند ماه آغاز شده و تا چهار روز آینده یعنی ۲۰ اسفند ادامه دارد.

در این طرح فروش فوق‌العاده چهار خودرو عرضه می‌شود،‌ سمند سورن پلاس،‌ دنا پلاس اتوماتیک، هایما S۵ و هایما S۷.

اما قیمت بازار آزاد و کارخانه هر کدام از این خودروها چقدر است؟

قیمت کارخانه سمند سورن پلاس ۲۶۱ میلیون تومان است اما این خودرو در بازار آزاد با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود. یعنی قیمت بازار آزاد و کارخانه سورن پلاس حدود ۲۷۰ میلیون تومان است.

دنا پلاس اتومات خودروی دیگری است که ایران خودرو قرار است در این فروش فوق العاده عرضه کند. قیمت کارخانه دناپلاس اتومان ۳۹۷ میلیون تومان است اما قیمت این خودرو در بازار آزاد دو برابر این رقم است و ۷۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود. این یعنی افرادی که موفق شوند در این طرح ایران خودرو،‌دنا پلاس بخرند، ۴۰۰ میلیون تومان سود می‌کنند.

قیمت هایما اس ۵ در بازار آزاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و قیمت هایما اس ۷ هم یک میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان است. طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز ۱۷ اسفند آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

خریداران عادی باید حساب وکالتی داشته باشند اما متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند.

ایران خودرو بانک‌های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده
است.

متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این طرح پس از افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه مورد نظر، نسبت به ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.