کد مطلب: ۷۵۲۱۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار NFT خود را بدون کارمزد تاسیس کنید

بازار NFT خود را بدون کارمزد تاسیس کنید

پلتفرم محبوب تبادل NFT رِریبل (Rarible) از امکان ساخت بازار NFT مبتنی بر ارز پالیگان به شکلی بدون کارمزد خبر داد.

شهاب شبیری | به گزارش تجارت‌نیوز ، با گذشت زمان فناوری بلاکچین نوآوری‌های فراوانی را به دنیا معرفی می‌کند. نوآوری‌هایی که هر کدام به تنهایی انقلابی در تبادلات مالی، انواع سرمایه‌گذاری و یا حتی زندگی روزمره ایجاد می‌کنند. ان‌اف‌تی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با تسهیل هر چه بیشتر اعلام مالکیت داده‌های دیجیتال یکی از امن‌ترین شیوه‌های تبادل و تملک دارایی‌های دیجیتال به شمار می‌روند.

پلتفرم NFT رریبل

پلتفرم Rarible به عنوان یکی از شناخته شده ترین بازار‌های تبادل دارایی‌های دیجیتال موسوم به (NFT)، به تازگی خبر از راه اندازی فناوری جدید ساخت بازارهای NFT مبتنی بر ارز پالی‌گان بدون کارمزد داد. با استفاده از این فناوری هر کلکسیون ان‌اف‌تی قادر به ساخت بازار منحصر به فرد می‌شود. این بازار قابلیت شخصی سازی و در نتیجه اتصال بهتر با مالکان را فراهم می‌سازد.

الکسی فالین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Rarible گفت: این فناوری مانند دروازه ای جهت ورود کاربران جدید به دنیای ان‌اف‌تی‌ها عمل می‌کنند. ما با تسهیل شیوه خرید و فروش ان‌اف‌تی‌ها پذیرای کاربران هر چه بیشتر در این بازار خواهیم شد. ما بازارهای اجتماعی را آینده تبادلات ان‌اف‌تی می‌بینیم و معتقدیم هر پروژه نیازمند بازار منحصر به فرد خود است.

آقای فالین افزود: پالی‌گان به بلاکچین ترجیحی برای بسیاری از پروژه‌های مطرح وب3 و بازی‌ ها بدل شده‌ است. این ارز حتی در بدترین روزهای بازار نیز به رشد خود ادامه داده و ثابت کرده که انتخابی مناسب و آگاهانه است.

بدون نیاز به دانش کد نویسی و هیچگونه هزینه، ابزار (سازنده بازار رریبل) ویژگی‌هایی همچون مینت کردن ان‌اف‌تی‌ها روی پالیگان و ایجاد ویترین‌های فروشگاهی شخصی‌سازی شده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این فناوری از کلکسیون‌های اتریوم ERC-721 و ERC-1155 پشتیبانی می‌کنند؛ از این رو استفاده از انواع بلاکچین را برای سازندگان ممکن می‌سازد.

سرویس ویژه وایت گلاو

علاقه‌مندان همچنین با استفاده از سرویس (وایت گلاو) قادر به شخصی سازی ویژه بازار خود خواهند بود. شرکت‌های مطرحی همچون فاکس و مک‌فارلین تویز نیز از این سرویس ویژه استفاده می‌کنند.

در حالی که پیش بینی دقیق چگونگی تکامل بازار NFT در سال آینده دشوار است، اما فانین معتقد به ورود برند‌های بزرگ بیشتر از صنایع مختلف در آینده‌ای نزدیک به این عرصه است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.