فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۲۳۴۱۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

موج جدید تعلیق کارکنان بایننس پس از شکایت SEC

موج جدید تعلیق کارکنان بایننس پس از شکایت SEC

به‌دنبال شکایت SEC از بایننس، این صرافی بزرگ رمز ارزی موج اخراج کارمندان خود را آغاز کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته خبر‌هایی حاکی از اخراج کارمندان بایننس آمریکا بعد از شوک شکایت SEC و دستور توقف دارایی‌ها، از این صرافی به‌گوش ‌ می‌رسید . با وجود اینکه این صرافی از معدود شرکت‌های فعال حوزه رمز ارزی و تکنولوژی بود که در سال گذشته میلادی، دور‌های تعدیل کارکنان را اجرایی نکرده بود، اما بنظر می‌رسد که شکایت این نهاد، استراتژی این صرافی بزرگ رمزارزی را درباره نیرو‌های کار خود تغییر خواهد داد .

موج تعلیق کارکنان بایننس

رسانه رویترز به‌تازگی گزارشی اختصاصی از آغاز موج جدید تعلیق کارکنان در شعبه آمریکایی صرافی رمز ارزی بایننس را یک هفته پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) ، منتشر کرده است . این نهاد آمریکایی شعبه آمریکایی بایننس و مدیرعامل صرافی، چانگ پنگ ژائو معروف به CZ را به دلیل نقض قوانین اوراق و در جهت محافظت از کاربران محکوم کرده است .

خبرگزاری رویترز در گزارش اختصاصی خود، با منبع آگاه در بایننس آمریکا درباره موج جدید تعلیق‌ها در این صرافی صحبت کرده است . یکی از افراد آگاه اظهار کرده است که در کمتر از یک هفته پس از شکایت SEC ، حدود ۵۰ نفر از کارکنان این صرافی اخراج شده‌اند ‌ با این وجود، رویترز توانسته صحت تعداد دقیق کارمندان اخراج شده را تایید کند . سخنگوی شعبه آمریکایی این صرافی نیز تماس و ایمیل‌های این رسانه برای تایید صحت این خبر، پاسخی نداده است .

آینده صرافی Binance

دادگاه ایالات متحده آمریکا به طرفین پرونده فرصتی ارائه کرده تا بدون مسدود کردن دارایی‌های صرافی و کاربران آن، درگیری‌های حقوقی را برطرف نمایند . در صورتی عدم موفقیت Binance و SEC برای توافق، این صرافی توان پرداخت حقوق کارمندان، تامین‌کنندگان و نمایندگان را نخواهد داشت.

توقف فعالیت Binance در هلند

صرافی بایننس در روز گذشته اعلام کرد که قصد توقف فعالیت خود در کشور هلند را دارد و از کاربران خود در این کشور درخواست کرده است که هرچه سریع‌تر، دارایی‌های خود را از این صرافی برداشت کنند. دلیل خروج بایننس از این کشور، عدم موفقیت دریافت مجوز VASP بوده است. این صرافی در آپریل سال ۲۰۲۲ نیز، توسط دولت هلند به‌دلیل فعالیت بدون مجوز‌های لازم، به پرداخت سه میلیون دلار جریمه محکوم شده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.