کد مطلب: ۶۹۰۸۶۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تلاش بیت‌کوین برای تثبیت در ۲۴هزار دلار / حمایت و مقاومت‌های بازار رمزارز

تلاش بیت‌کوین برای تثبیت در ۲۴هزار دلار / حمایت و مقاومت‌های بازار رمزارز

در ۲۴ساعت گذشته، قیمت بیت‌کوین و بازار رمزارز نوسانات کمی را تجربه کرده‌اند. بیت‌کوین در حال حاضر همچنان بالای ۲۴هزار و ۵۰۰دلار معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز، ۲۲مرداد ۱۴۰۱، بازار رمزارز، تلاطم به نسبت پایینی را تا به این لحظه پشت سر گذاشت. این وضعیت به دلیل تعطیلی بازارهای مالی در روزهای شنبه و یکشنبه، اتفاق می‌افتد.

"yoastmark

شاخص ترس و طمع

شاخص Fear & Greed، امروز نیز در وضعیتی مناسب قرار دارد و همچنان موضع معامله‌گران بازار رمزارز را مثبت تفسیر می‌کند. این وضعیت شاخص همزمان با اخبار مثبت آینده پیرامون بازار می‌تواند به سمت بالای ۵۰ واحد نیز برود.

گفتنی‌ست به عقیده برخی تحلیلگران، سطح ۲۴هزار دلار برای بیت‌کوین ، سطح حمایتی قدرتمندی را تشکیل داده‌است. البته احتمال بازگشت قیمت به ناحیه ۲۴هزار دلار و آزمایش دوباره این سطح در روزهای آینده نیز دور از انتظار نخواهد بود.

روند شاخص دامیننس بیت‌کوین

روند شاخص دامیننس بیت‌کوین، Tradingview روند بیت‌کوین روند بیت‌کوین، Tradingview

دامیننس بیت‌کوین

هم‌زمان با روند صعودی بیت‌کوین در چند روز اخیر، شاخص دامیننس روندی تقریبا نوسانی و نزولی را تجربه کرد. این شاخص همچنان زیر سطح ۴۱درصد قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود، به زودی، به سطح ۴۰٫۵ درصد نیز برسد.

از جنبه صعودی بازار، بیت‌کوین همچنان نسبت به سطح ۲۴هزار و ۸۰۰دلار، مقاومت قوی را احساس می‌کند. درصورت شکست این سطح، قیمت می‌تواند به ۲۵هزار دلار نیز برسد. در جهت نزولی اما، قیمت در سطح ۲۴هزار دلار، حمایت مهمی دارد که درصورت ریزش قیمت به زیر این سطح، انتظار نزول به سطح ۲۳هزار و ۵۰۰ و سپس ۲۳هزار دور از انتظار نخواهد بود.

حمایت و مقاومت‌های بازار رمزارز

اتریوم نیز در حال حاضر تا ۲هزار دلاری شدن فاصله‌ای ندارد. این رمزارز که برای مدتی توانست بالای سطح ۲هزار دلار قرار بگیرد، اما همچنان قدرت کافی برای ماندن بالای این سطح را ندارد. در روند صعودی قیمت، در سطوح ۲هزار دلار و ۲هزار و ۱۰۰دلار مقاومت مهمی را احساس می‌کند، اما در صورت شکست این سطوح، گاوهای بازار می‌توانند شتاب بیشتری در قیمت ایجاد کنند.

اگر قیمت اتریوم وارد یک فاز اصلاحی شود، مقاومت اصلی قیمت سطح ۱هزار و ۶۵۰دلار خواهد بود، که انتظار می‌رود قیمت در صورت ضعف روند و حمایت گاوها، به این سطح برگردد.

آلت‌کوین‌های بازار امروز شرایط بسیار خوبی را تجربه کردند، کاردانو توانست مقاومت ۰٫۵۴ و ۰٫۵۶ دلاری خود را پشت سر بگذارد و در حال حاضر بالای سطح ۰٫۵۸ دلار معامله می‌شود. در صورت تثبیت قیمت بالای این سطح، می‌توان کاردانو را بالای ۰٫۶دلار دید.

رمزارز Gala و Chiliz نیز امروز رشد‌های عالی را تجربه کردند. این دو رمزارز هر کدام به ترتیب ، ۱۰ و ۱۹ درصد رشد را تا به این لحظه داشته‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.