فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۲۲۸۶۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سخت‌گیری نظارتی SEC موجب رشد دامیننس بیت کوین می‌شود؟

سخت‌گیری نظارتی SEC موجب رشد دامیننس بیت کوین می‌شود؟

مارک سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی پیش‌بینی جدید خود درباره رشد دامیننس بیت کوین و قیمت آن را اعلام کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مارک سیلور پیش‌بینی می‌کند که جدال حقوقی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با صرافی‌های رمزارزی مانند بایننس و کوین‌بیس، می‌تواند باعث رشد 10 برابری قیمت بیت کوین و دامیننس 80 درصدی آن شود.

تنها بیت کوین باقی خواهد ماند

مارک سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی، باور دارد که فشار نظارتی بر صرافی‌های رمزارزی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) می‌تواند باعث آغاز روند صعودی برای قیمت بیت کوین باشد و دامیننس آن را نسبت به دیگر دارایی‌های دیجیتال افزایش دهد.

این کارآفرین آمریکایی باور دارد که بسیاری از آلت‌کوین به‌زودی در دسته‌بندی اوراق (securities) قرار خواهند گرفت و صرافی‌ها، این آلت‌کوین‌ها را از لیست خود حذف خواهند کرد. اما بیت کوین جزو معدود کوین‌هایی است که باقی خواهد ماند. در این صورت، دامیننس بیت کوین می‌تواند تا 80 درصد افزایش یابد.

بیت کوین محکوم به موفقیت است

مارک سیلور، یکی از حامیان همیشگی رمزارزها باور دارد که جدال میان کمیسیون بورس و اوراق بهادار با صرافی‌های رمزارزی کوین بیس و بایننس می‌تواند در نهایت به نفع بیت کوین تمام شود. در مصاحبه جدید سیلور با رسانه بلومبرگ، وی اظهار کرده است که انتظار دارد که در صورت ادامه جدال حقوقی این نهاد با شرکت‌های رمزارزی، سرمایه‌گذاران بیشتری به این دارایی‌های دیجیتال جذب شوند. زمانی که آلت‌کوین‌ها در دسته‌بندی اوراق قرار بگیرند، همه بازار رمزارز به بیت کوین ختم خواهد شد. در نتیجه، دامیننس بیت کوین می‌تواند از رقم فعلی 47.60 درصد به بیش از 80 درصد صعود کند.

پیش‌بینی خوش‎‌بینانه قیمت بیت کوین

سیلور در کنار پیش‌بینی رشد صعودی دامیننس بیت کوین، باور دارد که قیمت رمزارز محبوب بیت کوین می‌تواند تا سطح 250 هزار دلار نیز افزایش پیدا کند. این اولین بار نیست که مدیرعامل مایکرواستراتژی چنین پیش‌بینی‌های جسورانه‌ای را درباره بیت کوین ارائه می‌کند. برای مثال، وی در ژوئن سال گذشته اظهار کرده بود که بیت کوین ابزار مالی مناسب‌تری نسبت به طلاست و قیمت آن در آینده به میلیون دلار خواهد رسید. در زمان ورشکستگی صرافی FTX نیز سیلور با اعتماد به بیت کوین اعلام کرد که این دارایی از شفافیت کامل برخوردار است.

دامیننس بیت کوین

دامیننس بیت کوین در برابر دیگر آلت‌کوین‌ها به‌مرور زمان در طی ماه‌های اخیر رشد داشته است. در زمان نگارش این گزارش، دامیننس بیت کوین به 47.6 درصد رسیده است. آخرین باری که دامیننس بیت کوین حدود 80 درصد و مطابق با پیش‌بینی مارک سیلور حرکت کرده، در آغاز سال 2017 میلادی بوده است. در سال‌های بعد، اتر، تتر و دیگر رمزارزها، باعث کاهش دامیننس بیت کوین شدند.

دامیننس بیت کوین

روند دامیننس بیت کوین (نارنجی) و دیگر کوین‌های بازار (منبع: coinmarketcap )

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.