خبر مهم:

کد مطلب: ۸۰۰۵۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد ۵ برابری قیمت میم‌ کوین جدید PEPE در کمتر از یک هفته

رشد ۵ برابری قیمت میم‌ کوین جدید PEPE در کمتر از یک هفته

په‌په که یکی از میم‌ کوین‌های جدید بر پایه اتریوم  است، تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین توکن‌های فعلی بازار ارز دیجیتال شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در کمتر از پنج روز، دو میم‌ کوین جدید در بازار ارزهای دیجیتال معرفی شده‌اند که توانسته‌اند به سرعت سرمایه‌گذاران را به سمت خود جذب کنند و رشد قیمتی بالایی را تجربه کنند .

په‌په که یکی از میم‌ کوین‌های جدید بر پایه اتریوم است، تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین توکن‌های فعلی بازار ارز دیجیتال شده است . این میم ‌کوین بر اساس شخصیت مشهور کارتونی په‌په قورباغه ساخته شده است .

رشد سریع میم کوین PEPE

میم‌‌ کوین PEPE توانست در پنج روز، به ارزش بازاری 138 میلیون دلاری دست پیدا کند و تبدیل به ششمین میم‌کوین ارزشمند بازار شود .

حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته این میم‌ کوین بیش از 140 میلیون دلار بوده است . در زمان نگارش این گزارش قیمت هر توکن PEPE برابر با 0.000000329687 دلار است . سازنده این میم‌ کوین باور دارد که زمان سلطه میم‌کوین‌های شیبا و دوج فرا رسیده است و اکنون زمان به قدرت رسیدن PEPE است .

میم کوین PEPE

روند قیمت میم کوین PEPE از 18 تا 20 آپریل (منبع: Coingecko )

رشد همزمان میم کوین WOJAK

به دنبال رالی قیمتی میم‌‌ کوین PEPE ، پروژه‌ دیگری که برگرفته از میم مشهور WOJAK است در ۱۷ آپریل عرضه شده است و تنها در یک روز به ارزش بازاری ۱۰ میلیون دلار رسیده است . در زمان نگارش این گزارش، قیمت این میم‌کوین برابر با 0.0002216 است و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته برابر با ۵۹ میلیون دلار بوده است . البته در حال حاضر، قیمت این میم کوین کاهش شدیدی پیدا کرده است و به 0.0001438 دلار رسیده است.

فعالیت‌های خرید و فروش میم‌ کوین بر روی کاربران اتریوم تاثیر گذاشته است . به نظر می‌رسد که کارمزد ( گس فی ) این شبکه به بیشترین میزان خود در شش ماه گذشته رسیده است .

گس فی (Gas Fee) در این شبکه به معنای کارمزدی است که برای هر معامله در شبکه اتریوم باید مصرف شود . برای مثال، کاربر اتریوم باید برای معامله یک توکن در صرافی‌های غیرمتمرکز مانند یونی‌سواپ، باید کارمزد ۳۰ دلاری پرداخت کند .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.