کد مطلب: ۸۱۲۹۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد ۱۰۰۰ درصدی میم کوین ریفاند

رشد 1000 درصدی میم کوین ریفاند

طبق گزارش‌های به‌دست آمده، میم کوین ریفاند ضمن کسب توجهی کم‌نظیر از سوی کاربران بازار، موفق به رشد 1000 درصدی شده است.

به گزارش تجارت نیوز ، به نظر می‌رسد بار دیگر موج تازه‌ای از رشد میم کوین‌ها در بازار ارز دیجیتال به راه افتاده است. پس از موج پیشین که در آن رمز ارزهایی نظیر دوج کوین و شیبا اینو موفق به سوددهی‌های نجومی شدند، این بار نوبت تازه‌واردهای بازار رسیده است.

توکن‌هایی از جمله PEPE را می‌توان آغازگر این موج تازه دانست. به‌تازگی میم کوین‌های REFUND و COPIUM ضمن قرارگیری در مرکز توجه، در حال تحقق سودهای کلان برای سرمایه‌گذاران هستند.

میم کوین تازه‌وارد اما محبوب

تنها حدود سه روز از عرضه ریفاند ( REFUND ) به بازار می‌گذرد. با این حال رشد 1000 درصدی امروز و عملکرد مناسب این رمز ارز سبب شده تا توکن مذکور به یکی از پرطرفدارترین ارزهای صرافی یونی سواپ تبدیل شود. ریفاند همچنین موفق به کسب اولین جایگاه در DexTools نیز شده است.

میم کوین ریفاند

ریفاندکوین چیست؟

توکن ریفاند، کوینی با نشان اختصاری RFD به تازگی توسط Blur.ETH راه‌اندازی شده است. فرد مذکور یکی از نهنگ‌های بازار کریپتو با سرمایه‌ای چندین میلیون دلاری است. وی در توییتر نیز سروصدای زیادی به‌پا کرده و یکی از نهنگ‌های برتر در این پلتفرم محسوب می‌شود.

توکن ریفاند بر پایه اتریوم عرضه شده است. این میم کوین جذاب حدود 23 میلیون دلار پشتوانه مالی در اختیار دارد. همچنین سقف عرضه 1000 میلیارد واحدی، وظیفه جلوگیری از سقوط بیش از حد قیمت این رمز ارز را بر عهده دارد. ارزش بازار 36 میلیون دلاری نیز از نکات مهم این توکن به‌شمار می‌رود.

Refund Crypto

روند صعودی میم‌کوین ریفاند تا کجا ادامه دارد؟

تحلیلگران بازار کریپتو باتوجه به ارزش بازار فعلی ریفاند سودهای نجومی را برای این میم کوین بعید می‌دانند. گرچه بسیاری، با توجه به موج فعلی صعود میم کوین‌ها، سرمایه‌گذاری در این توکن‌ها را به کاربران توصیه می‌کنند، اما تحلیلگران معتقدند پروژه‌هایی مانند ای‌آی‌دوج و اسپانج می‌توانند فرصت‌های بعدی برای دستیابی به سودهای کلان باشند.

درحالی که میم کوین‌ها از ابتدای سال بهترین سوددهی را در بازار رقم زده‌اند، اما پایان این روند خوشایند نیز محتمل است و سرمایه‌گذاران باید با احتیاط تمام در مسیر سرمایه‌گذاری روی میم کوین‌ها قدم بگذارند.

آخرین اخبار حوزه رمزارز را در بخش ارز دیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.