کد مطلب: ۶۶۶۲۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین دوباره سقوط کرد/ یخبندان رمزارزها!

بیت‌کوین دوباره سقوط کرد/ یخبندان رمزارزها!

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ درصد ریزش کرد و به ۲۵ هزار دلار رسید. این سقوط ادامه دارد؟ بازار به کدام سو می‌رود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، همانطور که پیش‌بینی کردیم ریزش بیت‌کوین با از دست رفتن حمایت ۲۸ هزار دلار تشدید شد. این ارز و تا ۲۵ هزار دلار ریزش کرد. تجارت‌نیوز بارها نسبت به احتمال سقوط بازار تا ۲۱ هزار دلار هشدار داد و حالا هم احتمالا بیت‌کوین تا این محدوده ریزش می‌کند.

سقوط بازار آنجا شروع شد که حدود ۲۸ هزار دلار از دست رفت. حالا هم در نمودار روزانه بیت‌کوین ، تمام اندیکاتورها در حال صدور سیگنال فروش قوی هستند. انگار یخبندان زمستان شروع شده است. آلت‌کوین‌ها هم در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته به شدت سقوط کردند. همانطور که قبلا هم پیش‌بینی کردیم اگر بیت‌کوین تا ۲۱ هزار دلار سقوط کند احتمال نابودی ۵۰ درصد از ارزش آلت‌کوین‌ها کم نیست.

حالا شاید بعضی‌ها بگویند که از ۲۵ هزار دلار بیشتر ریزش نمی‌کند اما بیاید نگاهی به نمودار بیت‌کوین بیندازیم. در نمودار روزانه و دقیقا در محدوده قیمتی ۲۸ هزار دلار اندیکاتور مکدی سیگنال فروش صادر کرد و این سیگنال هنوز پابرجا است. البته RSI و MFI هنوز پشت محدوده اشباع فروش قرار دارند. اگر این دو اندیکاتور وارد محدوده اشباع فروش شوند فشار فروش افزایش پیدا می‌کند. این می‌تواند باعث شکست حمایت ۲۵ هزار دلار شود.

بعد از چنین ریزشی احتمال برگشت زودهنگام بازار رمزارزها از بین می‌رود. کارشناسان عقیده دارند که احتمالا رمزارزها مدت زیادی در محدوده قیمتی پایین معامله می‌شوند تا دوباره شرایط رشد بازار فراهم شود. البته برخی دیگر هم عقیده دارند که بازار به زودی و تا اوایل سال ۲۰۲۳ برمی‌گردد.

فعلا که بیت‌کوین روندی نزولی دارد و سقوط ۱۸ درصد این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته کل بازار را تحت تاثیر قرار داد. ازرش بازار رمزارزها به حدود هزار میلیارد دلار رسید و این یعنی تاکنون حدود ۲ هزار میلیارد دلار از ارزش بازار از دست رفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام این نفشه بیت کویین برای نابود.کردن الت کویینهاست ومیخاهد درصد استیلای خود بر بازار رو بالا ببره واون عده اصلی وفرمانده فرمانروایی و کسب درامد بالا داشته باشند
    ش.ش

  • ناشناس

    به زیر ۱۵هزار سقوط می‌کند، فرار کنید