کد مطلب: ۸۰۸۹۵۶

در رویداد صرافی تترلند چه گذشت؟

رونمایی از نسخه ۷.۰ صرافی «تترلند»

رونمایی از نسخه 7.0 صرافی «تترلند»

صرافی رمزارزی تترلند، در رویداد «گام ششم؛ اصل سادگی» از نسخه 7.0 با قابلیت‌های جدید برای کاربران رونمایی کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رویداد صرافی رمزارز ایرانی تترلند با نام «گام ششم؛ اصل سادگی» در روز چهارشنبه، بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار شد و از قابلیت‌های نسخه جدید این صرافی رونمایی شد. این رویداد همزمان با شروع ششمین سال فعالیت این صرافی به صورت زنده در صفحه یوتیوب و آپارات تترلند پخش شد.

این رویداد همچنین پس از پایان پخش زنده آن، در لینک زیر قابل مشاهده است.
https://tetherland.com/v7

صرافی تترلند از سال 1396 فعالیت خود را در اکوسیستم رمزارزی ایران آغاز کرد و خدماتی از جمله تسویه آنی تتر، تسویه ریالی فوری، پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز هفته و احراز هویت 10 دقیقه‌ای را به کاربران ارائه می‌کند.

رویداد رونمایی از نسخه 7.0 تترلند

در این رویداد، از امکانات جدیدی که با توجه به نیاز کاربران و همگام با تکنولوژی روز صرافی‌های بین‌المللی طراحی شده‌، رونمایی شد. همچنین، مروری بر گزارش سال ۱۴۰۱ و تولد تترلند در این رویداد ارائه شد.

در رویداد «گام ششم؛ اصل سادگی»، شقایق محمدی طراح محصول این صرافی، درباره جدیدترین تغییرات وب‌سایت و اپلیکیشن تترلند توضیح داد. در تغییرات نسخه جدید، بر سادگی، نیاز کاربران، افزایش سرعت و بهبود عملکرد تمرکز شده است.

صرافی تترلند

پاسخ به نیازهای کاربران در نسخه جدید

صرافی رمزارزی تترلند طی سال‌های فعالیت خود، به خواسته‌ها و نیازهای کاربران دقت کرده است. در همین راستا، روز‌ به‌ روز به امکانات این صرافی در جهت ایجاد فضایی مناسب برای مبادلات با تتر افزوده شده است. این صرافی از بهار 1401 با نیازسنجی و برنامه‌ریزی خود توانسته با جمع‌آوری داده‌ها با روش‌های میدانی، مصاحبه و بررسی نیازهای کاربران، اینترفیس جدیدی را پیاده‌سازی و توسعه داده است. محصول جدید تترلند قابل گسترش است و افزوده‌شدن قابلیت‌های جدید، محصول را پیچیده نخواهد کرد.

قابلیت‌های جدید در نسخه 7.0 تترلند

در نسخه 7.0 تترلند، سرعت لودینگ با افزایش سه برابری از 30 درصد به 90 درصد افزایش پیدا کرده است. در این نسخه، فرآیندهای خرید، فروش، واریز و برداشت بهبود یافته و سرعت عملیات در این صرافی در نسخه 7.0، افزایشی دو برابری خواهد داشت. همچنین، کاربران با سهولت و دسترسی بیشتری می‌توانند از قابلیت تبدیل تومان به تتر و بالعکس در این صرافی استفاده کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه جدید، کاهش کارمزد تبدیل و کاهش پله‌ای بر اساس سطح کاربری است که ویژگی رقابت‌پذیر این صرافی محسوب می‌شود. با تغییرات نسخه وب و اپلیکیشن تترلند، سازگاری مناسبی در دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ وجود خواهد داشت. نسخه PWA (وب اپلیکیشن پیش ‌رونده) نیز به این صرافی افزوده شده است تا مشکلات کاربران IOS برطرف شود.

قابلیت‌های شخصی‌ سازی شده

بر اساس تغییرات نسخه 7.0، کاربر می‌تواند قابلیت‌هایی مانند حالت تاریک (Dark Mode)، تغییر زبان محیط به انگلیسی، فرانسوی و عربی، آلمانی، روسی، اسپانیایی و ترکی را دسترس داشته باشد. در ضمن، برای دسترسی به اطلاعات مورد نظر، بخش اعلانات و اطلاعیه‌ها به این صرافی افزوده شده است تا وضعیت تراکنش‌ها و فعالیت‌ها به کاربران گزارش شود. در محیط نسخه 7.0، کاربر با پنل مدیریت حرفه‌ای رو‌به‌رو خواهد شد و می‌تواند سوابق رسید‌های خود را با امکان فیلترسازی مشاهده کند که پیش از این به صورت یکپارچه و در بخش یکسانی وجود نداشت.

دعوت از دوستان و کسب درآمد

کاربر می‌تواند با کنترل دعوت‌های خود و از طریق ارسال لینک برای دوستان، پاداشی مادام‌العمر با هر بار معامله آنها دریافت کند. این پاداش ممکن است حدود 40 درصد از کارمزد معاملات کاربر را پوشش دهد. بر همین اساس، چندین سطوح مختلف برای دریافت پاداش دعوت در تترلند تعریف شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.