کد مطلب: ۸۱۱۴۳۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رونمایی «کوین بیس» از سرویس اشتراکی جدید / قابلیت‌های شگفت‌انگیز کوین بیس برای کاربران

رونمایی «کوین بیس» از سرویس اشتراکی جدید / قابلیت‌های شگفت‌انگیز کوین بیس برای کاربران

صرافی کویس بیس به‌تازگی و برای کاربران برخی کشورها، سرویس اشتراکی خود را با مزایای متفاوتی فعال کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صرافی ارز دیجیتال مشهور کوین‌ بیس که بزرگترین صرافی رمزارزی در ایالات متحده آمریکاست، به‌تازگی از سرویس اشتراکی خود با مزایای متفاوتی برای کاربران رونمایی کرده است.

سرویس جدید کوین بیس

به‌تازگی از سرویس جدید صرافی کوین بیس با نام کوین بیس وان (Coinbase One) رونمایی شده است. این سرویس اشتراکی در مناطق منتخبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربرانی که اشتراک این سرویس را تهیه کنند، می‌توانند از مزایایی مانند کارمزد معاملات صفر، فرم‌های اظهارنامه مالیاتی از پیش ثبت‌شده و تیم پشتیبانی اختصاصی که به‌صورت شبانه‌روزی و در هفت روز هفته در دسترس خواهد بود، بهره‌مند شوند.

قیمت سرویس اشتراکی

بر اساس پست بلاگی صرافی کوین بیس، این صرافی رمزارزی مبلغ 29.99 دلار را به صورت ماهانه برای اشتراک سرویس کوین بیس وان تعیین کرده است. کاربران می‌توانند پیش از خرید اشتراک این سرویس، از دوره ۳۰ روزه آزمایشی و رایگان استفاده کنند و سپس درباره پرداخت حق استفاده ماهانه این سرویس، تصمیم بگیرند.

از دیگر مزایای سرویس کوین بیس وان، دریافت پاداش‌های استیکینگ بالاتر و دریافت امتیازات ویژه از شرکت‌های همکار کوین بیس مانند Messari و CoinTracker است. قابل ذکر است که مزیت کارمزد صفر معاملات در این سرویس، شامل ترید پیشرفته و معاملات کاربران پرو (حرفه‌ای) و پرایم در این صرافی نخواهد شد.

همچنین، کمیسیون استیک‌کردن رمزارزهای آدا، اتم، سولانا و تزوس با استفاده از این سرویس کاهش خواهد یافت. سرویس کوین بیس وان در حال حاضر، تنها برای کاربران ساکن ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و ایرلند فعال است. در ماه‌های آتی، این سرویس برای کاربران 30 کشور دیگر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

ثبت‌نام در سرویس کوین‌بیس وان و دریافت NFT

کاربرانی که تا بیست و پنجم ماه می در این سرویس عضو شوند، می‌تواند یک اثر NFT را که توسط بنیان‌گذاران این صرافی طراحی شده است، به‌صورت رایگان دریافت کنند. برای دریافت این توکن غیرقابل تعویض، باید جدیدترین نسخه این صرافی روی تلفن همراه کاربر نصب باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.