کد مطلب: ۶۶۵۴۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین ۲۵۰ هزار دلاری!/ پیش‌بینی عجیب رشد در میان خون‌ریزی

بیت‌کوین ۲۵۰ هزار دلاری!/ پیش‌بینی عجیب رشد در میان خون‌ریزی

در میان خون‌ریزی شدید بازار رمزارزها مدیرعامل یک شرکت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین پتانسیل رشد تا ۲۵۰ هزار دلار را دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که بیت‌کوین به شدت بی‌ثبات است و زیر ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری VanEck نسبت به رشد قیمت این ارز دیجیتال بسیار خوشبین است. براساس گزارشی که توسط نشریه اقتصادی Barron's منتشر شد مدیرعامل این شرکت ادعا کرد که بیت‌کوین پتانسیل رشد ۷۳۲ درصدی از سطوح فعلی را دارد. این یعنی این ارز دیجیتال می‌تواند ۲۵۰ هزار دلاری.

بیت‌کوین ۲۵۰ هزار دلاری این معنی را دارد که ارزش بازار این ارز باید حداقل به نصف ارزش بازار طلا برسد. البته فکر نکنید که قیمت این ارز قرار است به همین زودی‌ها شش رقمی شود. این مدیرعامل بازده زمانی بیت‌کوین ۶ رقمی را حدود چندین دهه اعلام کرده است.

«بیت‌کوین عرضه محدودی دارد و این می‌تواند به سرعت افزایش قیمت این ارز اضافه کند. از طرفی این افزایش برای امروز و فردا نیست و ممکن است دهه‌ها طول بکشد. تعیین بازده زمانی مشخص برای بازار رمزارزها تقریبا غیرممکن است.»

اما سوال اینجاست که چه چیزی باعث افزایش قیمت رمزارزها می‌شود؟ این گزارش ادعا می‌کند که در یک صورت بیت‌کوین ۶ رقمی می‌شود آن سرمایه‌گذاری نهادهای بزرگ دولتی در سراسر جهان است. وقتی دولت‌ها به رمزارزها به عنوان یک دارایی مهم و مفید نگاه کنند این ارز قابلیت افزایش قیمت را پیدا می‌کند.

طلا یا بیت‌کوین؟

شرکت VanEck بیش از ۸۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد و هر روز ذخایر رمزارزی خود را افزایش می‌دهد. این شرکت عقیده دارد که بیت‌کوین تهدیدی برای سلطه طلا محسوب می‌شود.

«بخشی از تقاضای طلا به ارزهای دیجیتال سرازیر شده و این موضوع یعنی رقیب سرسخت طلا در حال ظهور است…»

در طول تاریخ طلا همیشه دارایی اصلی بود و مردم گاهی نقره و سایر فلزات را هم می‌خریدند. حالا افرادی که به دنبال ذخیره ارزش هستند بیت‌کوین را هم در گزینه‌ها دارند. البته ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل اولیه هستند و روند صعودی بازار در آینده چشم‌گیر خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باز می‌خوان پول‌های مردم را بالا بکشید چه مردمی که با اعتماد به شما زندگیشون بهم نخورد

  • ناشناس

    دیگه این بورس نیست که دست دولت توش باشه مردم یدفعه تحلیلگر بین المللی ارز و رمز ارز شدند !!!! اون هم بازار ارز دیجیتال و فارکس با این ریسک !!هر کسی ریخته توش و با توییت یه فرد ثروتمند که تا دیروز نیدونستند طرف اسمش ایلان ماسکه یا تو کار خرید فروش ماسکه اومدند خرید کردند و هر کسی که میگفت میریزه میزند تو دهنش وقتی عملی تو زمینه ای نداریم و ادعامون میشه چوبش رو میخوریم

  • ناشناس

    دوستانی که چیزی از پول نمیدونن بهشون بگم قدیم که سکه طلا و نقره معامله میشد بانک ها اومدن طلای مردمو میگرفتن بجای کاغذی به اسم اسکناس به مردم میدادن هر اسکناس نشون دهنده مقداری طلا در بانک بود بعدها سیاست دولت ها به چاپ اسکناس بدون پشتوانه طلا ختم شد که باعث ایجاد تورم و بی ارزشی پول در جامعه شد ولی بازم اسکناس ها پشتوانشون طلا و اوراق دولتیه ولی این ارزهای دیجیتال هیچ پشتوانه ای بجز پول کاربراشون ندارن یعنی اگه یک روز همه بکشن بیرون اون ارز به صفر بند میشه، و با توجه به اینکه هیچ محدودیتی در تولید و مقدارش وجود نداره و بی نهایت ارز دیجیتال و ارزهای دیجیتال میشه ساخت و با توجه به اینکه پول کشورها محدودیت داره در آینده نه چندان دور تموم ارزهای دیجیتال بلاکچین و مشابه نابود میشن

  • ناشناس

    چرت تر از ارز دیجیتال وجود نداره ، اول اینکه بدون پشتوانه هست دوم اینکه ، هر که برا خودش یک ازز دیجیتال درست کرده .

  • ناشناس

    ارزهای دیجیتال پول های بدون پشتوانن که اینقدر زیاد شده داره به صفر بند میشه

  • علی

    فکنم میخواد ضرر ۹۰ درصدیشو تا ده درصد جبران کنه 🤣🤣🤣🤣