کد مطلب: ۶۱۶۳۱۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی‌های متفاوت از آینده بیت‌کوین

پیش‌بینی‌های متفاوت از آینده بیت‌کوین

بیت‌کوین در محدوده حساسی قرار دارد و اگر محدوده ۴۰ هزار دلار از دست برود بیت‌کوین تا ۳۵ هزار دلار ریزش می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، داده‌ها نشان می‌دهد یک صلیب مرگ در حال شکل‌گیری در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین است و این می‌تواند نشانه ریزش بیت‌کوین به کانال ۳۰ هزار دلار باشد.

بیت‌کوین یک محدوده حمایت معتبر روی ۴۰ هزار دلار دارد که کارشناسان عقیده دارند این محدوده به سادگی از دست نمی‌رود اما اگر این محدوده از دست برود بازار مدت زمان زیادی برای از سرگیری روند صعودی خود نیاز خواهد داشت.

الگوی صلیب مرگ الگویی است که میانگین متحرک ۵۰ روزه به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه سقوط می‌کند و باعث ریزش قیمت می‌شود.

آخرین بار که الگوی صلیب مرگ تشکیل شد بیت‌کوین از ۶۹ هزار دلار تا ۴۰ هزار دلار ریزش کرد.

افزایش نرخ بهره یکی در آمریکا باعث می‌شود اوراق دولتی که بازدهی تضمین شده دارند از جذابیت بیشتری نسبت به بیت‌کوین داشته باشند.

همانطور که داده‌ها نشان می‌دهد بعد از خبر افزایش نرخ بهره در نشست ماهانه فدرال رزرو عرضه بیت‌کوین افزایش یافت و قیمت به شدت کاهش پیدا کرد اما محدوده ۴۰ هزار دلار تقاضای خوبی دارد.

جفری گوندلاخ، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دوبلین‌لاین نسبت به خرید بیت‌کوین در این سطوح نیز ابراز نگرانی کرد و گفت احتمالا خرید در سطح ۲۵ هزار دلاری معقول باشد.

بانک جی‌پی مورگان اما عقیده دارد بیت‌کوین در پایان سال ۲۰۲۲ زیر ۶۰ هزار دلار نخواهد بود.

تحلیل‌ها از بازار بسیار متفاوت است، برخی عقیده دارند کف قیمتی بیت‌کوین ۴۰ هزار دلار است و برخی دیگر انتظار دارند بازار بیشتر ریزش کند اما هنوز چیزی معلوم نیست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • دیارگریه کنان

    اگرکسانی که توبازارجوبدی میدن وباعث فروش سرمایه مردم میشن کارخوبی نمیکنن نمی دونم چی به دستشون میرسه اماهیچ کس بفکرآدمی نیست که رفته وام ازدواج برداشته وامده تواینکار.فقط وفقط همین