کد مطلب: ۶۰۲۲۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهم‌ترین اخبار بازار رمزارزها / روند صعودی ارزهای متاورس تمام شد؟

مهم‌ترین اخبار بازار رمزارزها / روند صعودی ارزهای متاورس تمام شد؟

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از یک درصد ریزش کرده و در محدوده ۵۶ هزار و ۴۰۰ دلار معامله می‌شود. چه اخبار مهمی برای بازار رمزارزها وجو دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بسیاری از کارشناسان عقیده دارند ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۵۳ هزار دلار بهترین فرصت خرید بازار بود و بازار به زودی رشد خود را شروع می‌کند.

بیت‌کوین بالای محدوده مقاومت ۵۵ تا ۵۶ هزار دلار معامله می‌شود و کارشناسان عقیده دارند اولین مقاومت پیش‌روی این ارز محدوده ۶۰ هزار دلار است.

ابوالفضل قاسمی، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد روند صعودی بیت‌کوین زمانی شروع می‌شود که سقف تاریخی قبلی شکسته شود.

اگرچه ارزهای دیجیتال متاورسی رشد زیادی کردند اما بسیاری از آلت‌کوین‌ها از رشد جاماندند و کارشناسان عقیده دارند به زودی رمان رشد آلت‌کوین‌ها شروع می‌شود.

اخبار مهم بازار رمزارزها

صرافی بزرگ رابین‌هود اعلام کرده ارز دیجیتال شیبا را به لیست خود اضافه می‌کند و این باعث شد تا شیبا امروز ۲۶ درصد رشد کند.

کاردانو اعلام کرده بازار توکن‌های غیرقابل تعویض این ارز به ۱۰۰ هزار عدد رسیده و بسیاری از مشتریان عقیده دارند سرعت پلتفرم کاردانو از اتریوم بیشتر است.

کارشناسان عقیده دارند اگر کاربران تکنولوژی متاورس دوبرابر شوند این پلتفرم می‌تواند فرصت درآمد یک هزار میلیارد دلاری را فراهم کند.

به نظر می‌رسد ارزهای مرتبط با متاورس بعد از رشد چشم‌گیر خود فاز اصلاحی گرفتند اما کارشناسان عقیده دارند بازار متاورس بعد از این رشد باید اصلاح می‌کرد و احتمالا با شروع دوباره فاز صعودی بازار این ارزها هم دوباره رشد می‌کنند.

تکنیکال بیت‌کوین

اندیکاتور مکدی در نمودار ۴ ساعته در محدوده قیمتی ۵۴ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده بود اما حالا میله‌های مکدی قوت زیادی ندارند و احتمالا این اندیکاتور به زودی سیگنال فروش صادر می‌کند.

شاخص مقاومت نسبی روی عدد ۵۵ قرار دارد اما به نظر می‌رسد این اندیکاتور به سمت منطقه اشباع خرید در حرکت است.

اندیکاتور MFI روی عدد ۶۹ قرار دارد و به نظر می‌رسد این اندیکاتور به سمت محدوده اشباع خرید در حرکت است.

کندل‌ها در محدوده قیمتی ۵۸ هزار و ۸۰۰ دلار سقف بولینگرباند را سوراخ کردند و حالا کندل‌های در میانه کانال این اندیکاتور قرار دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.