کد مطلب: ۵۸۸۸۶۱

در نمایشگاه رمزارز اکسپو دوبی ۲۰۲۱ چه رخ داد؟

در نمایشگاه رمزارز اکسپو دوبی ۲۰۲۱ چه رخ داد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، نمایشگاه رمزارز اکسپو دوبی رویدادی است که در آن سرمایه‌گذاران و رهبران صنعت رمزارز به دنبال کشف فرصت‌های جدید کسب و کار در فضای ارزهای دیجیتال هستند. در این نمایشگاه افراد می‌توانند با شرکت‌های درست را برای سرمایه‌گذاری و تجارت آشنا شوند. در این نمایشگاه که در روزهای ۱۳ و ۱۴ اکتبر

به گزارش تجارت‌نیوز ، نمایشگاه رمزارز اکسپو دوبی رویدادی است که در آن سرمایه‌گذاران و رهبران صنعت رمزارز به دنبال کشف فرصت‌های جدید کسب و کار در فضای ارزهای دیجیتال هستند. در این نمایشگاه افراد می‌توانند با شرکت‌های درست را برای سرمایه‌گذاری و تجارت آشنا شوند.

در این نمایشگاه که در روزهای ۱۳ و ۱۴ اکتبر برگزار شد، بیش از سه هزار معامله‌گر، ۵۰ شرکت حوزه رمزارز و ۴۰ سخنران از بیش از ۳۰ کشور دنیا حضور داشتند.

دبی در حال تبدیل شدن به قطب صنعت مالی دنیا بوده و صنعت بلاکچین و رمزارز در این منطقه در حال پیشرفت است.

شرکت‌های برجسته‌ای که به Crypto Expo Dubai ملحق شده‌اند عبارتند از Binance ، B2Broker ، Currency.com ، Ducatus ، Regal RA DMCSS ، SmartKey ، Wallex Bank و ZebPay.

این کنفرانس میزبان مدیران ارشد صنعت رمزارزها با سخنرانانی از جمله برایان بنسون از Binance ، جولیان ساویر از Bitstam و آجیت تریپهال ازAave و نیز ایگنویز ترنوز از Bybit و سیمون مازوکا از بانک والکس بود.

اکسپوی امسال یکی از طولانی ترین و جالب توجه ترین نمایشگاه هایی است که در طول سال برگزار می‌شود و در آن دستاوردهایی در حوزه های صنعت، فناوری، گردشگری و تجاری به نمایش گذاشته می شود، قرار بود این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ برگزار گردد، اما متاسفانه اپیدمی کووید ۱۹ در همین سال، مانع از اجرای این جشنواره شد.

مهمترین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.