به گزارش تجارت نیوز، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به مصوبه سران قوا درباره ساماندهی بازار اجاره گفت: بر اساس این مصوبه، اگر مستاجری درخواست تمدید قرارداد داشته باشد و بخواهد در همان محل سکونت خود ادامه اقامت دهد، موجر نمیتواند بیش از ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش مبلغ اجارهبها را مطالبه کند.
خالقی افزود: در صورتی که موجر افزایش بیش از این میزان را درخواست کند، مستاجر میتواند بر اساس این مصوبه از پذیرش این افزایش خودداری کند و قرارداد اجاره وی به صورت خودکار تمدید خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان