کد مطلب: ۶۶۸۰۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین به زیر ۲۰ هزار دلار می‌رسد؟

بیت‌کوین به زیر ۲۰ هزار دلار می‌رسد؟

سوالی که تقریبا ذهن تمام معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها را درگیر کرده این است که بازار را چه می‌شود؟ آیا همچنان در روند نزولی هستیم یا بیت‌کوین ۲۰ هزار دلاری سنگر آخر است و بعد از آن، می‌توانیم انتظار رشد داشته باشیم؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، زمانی که بیت‌کوین در محدوده‌های ۲۸ هزار تا ۳۲ نوسان می‌کرد، موضوع ریزش پیش‌بینی می‌شد. حالا که این اتفاق افتاده و ما در محدوده ۲۰ هزار دلاری بیت‌کوین و ۱۱۰۰ دلاری اتریوم هستیم، تکلیف چیست؟

به طور کلی همچنان با توجه به جو متشنج فضای اقتصاد جهانی و عدم توانایی دولت‌ها در مهار تورم، بازارهای ریسکی مثل کریپتو تحت فشار هستند. تا پایان سال میلادی نیز این فشارها باقی است اما ریزش اخیر بخش بسیار زیادی از اتفاقات پیش رو را پیشخور کرده است. به طوری که از منظر ارزش‌گذاری، بیت‌کوین پس از سه سال به ارزنده‌ترین دوران خود رسیده است.

اما همه چیز ارزش نیست؛ بلکه عرضه و تقاضا نیز اهمیت زیادی دارد. کما اینکه همین بیت‌کوین ماه‌ها، سه برابر ارزش خود معامله می‌شده است.

ترس و طمع سرمایه‌گذاران بیت‌کوین

با تمام تفاسیر همه چیز در ترس و طمع سرمایه‌گذاران خلاصه می‌شود. نکته‌ای که وجود دارد این است که بسیاری از نهنگ‌های این بازار، فعلا کارشان با آن تمام نشده است و زمانی که کسی انتظار ندارد اقدام به ورود می‌کنند.

پس به طور کلی می‌توان محدوده ۱۸ تا ۲۰ هزار دلار را آخرین محدوده ریزشی بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ دانست و بعد از تثبیت چند هفته‌ای در این محدوده‌ها، به دنبال نقاط ورود منطقی و ازدیاد سرمایه بود.

اما در خصوص سایر رمزارزها و آلت‌کوین‌ها باید اندکی منتظر باشیم تا با یک فاصله زمانی، تقاضا در این پروژه‌ها نیز تقویت شود.

*مقاله‌ای از تحلیل‌گر فاینوست

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.