کد مطلب: ۶۶۷۰۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نهایت درد بیت‌کوین/ پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۳ هزار دلاری!

نهایت درد بیت‌کوین/ پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۳ هزار دلاری!

بیت‌کوین تا ۲۲ هزار دلار سقوط کرد و حالا سوال اینجاست که قیمت از این محدوده به کدام سو می‌رود؟ آیا بازم ریزش در پیش داریم؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، کانال رنجی که بیت‌کوین در محدوده ۲۸ تا ۳۲ هزار دلار داشت دو روز پیش با از دست رفتن حمایت ۲۸ هزار دلار به پایین شکست. همانطور که پیش‌بینی می‌شد بیت‌کوین تا ۲۱ هزار دلار سقوط کرد و حالا در محدوده ۲۲ هزار دلار معامله می‌شود. همزمان با سقوط بازار رمزارزها بازارهای سهام هم ریزش زیادی کردند.

حالا مهم‌ترین سوال بازار این است که آیا بیت‌کوین بیشتر از این هم می‌ریزد؟

حمایت کجاست؟

در نمونه‌های قبلی ریزش بازار سطح قابل قبولی از حمایت در میانگین متحرک ۲۰۰ روزه دیده شده است. برهمین اساس تحلیلگران عقیده دارند که احتمالا بیت‌کوین در محدوده ۲۱ هزار دلار حمایت می‌شود. این وضعیت تقریبا شبیه به سقوط بازار در دو چرخه قبلی خود است.

«بیت‌کوین در محدوده ۲۱ تا ۲۳ هزار دلار حمایت می‌شود و به نظر می‌رسد اگر خوش‌شانس باشیم کف قیمتی همین محدوده است.»

اما برخی از تحلیلگران عقیده دارند که حداکثر درد برای بازار بیت‌کوین ۱۳ هزار دلاری است. یک تحلیلگر با نام whalemap با نشان دادن سطوح حمایتی ادامه روند بازار را پیش‌بینی کرد و گفت: بیت‌کوین از قیمت واقعی خود فاصله گرفت و حداکثر درد برایش ۱۳ هزار دلار است.

فرانسیس هانت، تحلیلگر بازار رمزارزها هم عقیده دارد که نهایت درد برای بیت‌کوین ۸ هزار دلار است. او گفت: در محدوده ۱۷ تا ۱۸ هزار دلار کمی نوسان داریم و حمایت بعدی ۱۵ هزار دلار است. اگر ۱۵ هزار دلار هم از دست برود حمایت بعدی ۱۲ هزار دلار است. بعد از آن ۸ تا ۱۰ هزار دلار حمایت است. اما این دیگر نهایت درد است و من خودم به ریزش تا ۸ هزار دلار باور ندارم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این فرانسیس هانت خسته نشه شونصدتا عدد میگه. ضمنا میانگین دویست هفتگی رو دویست روزه نوشتین

  • ناشناس

    همین جور بیا پایینتر کم کم بگو میشه میشه۱۰۰۰ دلار دیگه ، خلاصمون کن .

  • ناشناس

    ایشون خبر نداره همه مردم ایران تحلیلگر شده‌اند

  • ناشناس

    خخخخ

  • علمیزاد

    دوستان اگر کسی زیاد سرمایه گذاری تو رمز ارزها داره اصلأ ریسک نکنه و سرمایه رو کم کنین.احتمال اینکه برای چندین ماه افت سرمایه باشه خیلی زیاده. در این بین خود گردانندگان بازار در تلاشن سرمایه هنگفتی رو با بازی‌های صعود و نزول نموداری بالا بکشن.

  • صالح

    بیل گیتس دیروز حرف خیلی جالب زد و حقیقتی رو بیان داشت :
    افرادی که ارز های دیجیتال می‌خرند امیدی احمقانه دارند و ارز های دیجیتال بی بنیان و بدون پشتوانه است

  • محمد

    به مولا بیت کوین جان بیا پایین دستم بهت برسه بعد هر جا خواستی پرواز کن

  • ناشناس

    واقعا ارز دیجیتال کیلو چند؟پشتوانه ارز دیجیتال برق سوخته است یعنی هیجی! اقا ولش کنید این یه بازی است برای خالی کردن جیب مردم!به خدا پشیزی ارزش ندارد