کد مطلب: ۸۰۹۴۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Pepe همزمان با افزایش حجم معاملات

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Pepe همزمان با افزایش حجم معاملات

قیمت Pepe Coin در 24 ساعت گذشته، 24 درصد کاهش داشته و به سطح 0.00000123 دلار رسیده است. این کاهش در بحبوحه سقوط 3 درصدی کل بازار ارز دیجیتال رخ داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت فعلی PEPE در هفت روز گذشته 36 درصد کاهش یافته، این مسئله در حالی است که ارز دیجیتال Pepe در 30 روز گذشته 330 درصد افزایش داشته است.

حجم معاملات 24 ساعته این ارز دیجیتال نیز پس از نزول در اوایل هفته، تا 600 میلیون دلار بهبود یافته است که احتمال افزایش بیشتر قیمت در آینده را افزایش می‌دهد.

به همین ترتیب، نهنگ‌ها براساس داده‌های درون شبکه‌ای همچنان به خرید PEPE ادامه می‌دهند و این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا فاصله چندانی با رالی دیگری در این ارز دیجیتال ندارد.پ

به‌طور کلی اوضاع برای ارز دیجیتالPEPE صعودی به نظر نمی‌رسد، حتی با افزایش قیمت آن در یک ساعت گذشته، بیشتر اندیکاتورهای قیمت این رمز ارز در موقعیت فروش قرار دارند.

نمودار قیمت ارز دیجیتال PEPE

نمودار قیمت ارز دیجیتال PEPEٍ، منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی Pepe به زیر 30 رسیده است، اگرچه افزایش آن به سطح 40 محتمل خواهد بود. در عین حال، میانگین متحرک کوتاه مدت آن همچنان به حرکت پایین‌تر از میانگین بلندمدت (آبی) ادامه می‌دهد و ممکن است قبل از اینکه این ارز دیجیتال وارد روند صعودی شود، برای مدتی به افت خود ادامه دهد.

شایان ذکر است که کل بازار ارز دیجیتال، 24 ساعت سختی را پشت سر گذاشته و سقف کل آن حدود 3 درصد کاهش یافته است که منجر به کاهش 4 درصدی برای بیت کوین شده است.

از سمتی دیگر، انباشت نهنگ‌ها نشان می‌دهد که این کوین جنجالی دیر یا زود روند صعودی را آغاز خواهد کرد، اما تمام شرایط و جوانب برای خرید این رمز ارز پر ریسک باید در نظر گرفته شود.

گفتنی است، شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است Coinbase به زودی PEPE را در لیست ارزهای دیجیتال خود قرار دهد.

به عقیده برخی تحلیلگران، با توجه شتاب نزولی قیمت این ارز دیجیتال و این واقعیت که نهنگ‌ها در حال انباشت این ارز دیجیتال هستند، PEPE به راحتی می‌تواند در چند هفته آینده به سطح 0.000002 دلار برسد. صعود بیشتر قیمت به این موضوع بستگی دارد که این میم کوین بتواند چند جایگاه دیگر را در صرافی‌های اصلی بازار کسب کند.

میم کوین‌های رقیب چالشی برای ارز دیجیتال PEPE

همچنین ممکن است PEPE شتاب خود را از دست داده باشد و آلت کوین‌های جدیدتر جای آن را به عنوان یک میم کوین پتانسیل بالا گرفته باشند.

یکی از این میم کوین‌ها، توکن باب اسفنجی (اسفنجی) است که از زمان ثبت در Uniswap در 4 می، تاکنون بیش از 2500 درصد سود داشته است.

با توجه به رشد سریع این ارز دیجیتال و فهرست شدن در صرافی‌های مختلف، این احتمال وجود دارد که توکن SPONGE در کوتاه مدت شاهد رشد قوی باشد، زیرا خریداران جدید وارد بازار این توکن می‌شوند. این میم کوین دارای حداکثر عرضه 40.4 میلیارد است.

به عقیده طرفداران این ارز دیجیتال، شتاب SPONGE می‌تواند به راحتی آن را در چند روز آینده به 0.001 دلار برساند، به خصوص اگر در صرافی‌های بیشتری لیست شود. علاوه بر این آن‌ها باور دارند، بهبود شرایط بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند به صعود آن تا یک یا دو رقم اعشار دیگر تا پایان سال نیز کمک کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الان که قیمت اسفنج 0.00058هست چرا 0.0001

    • ناشناس

      0.001