فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۷۴۴۴۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین / افزایش نظارت بر بازار ارز دیجیتال در آمریکا

پیش بینی قیمت بیت کوین / افزایش نظارت بر بازار ارز دیجیتال در آمریکا

بیت کوین امروز با کاهش تقریبا 0.50 درصدی مواجه شده و قیمت معاملاتی آن به 27 هزار و 412 دلار رسیده است. حفظ سطح کنونی قیمت برای تداوم سناریو صعودی پیش بینی قیمت بیت کوین بسیار حیاتی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند صعودی سناریوهای پیش بینی قیمت بیت کوین به ویژه باوجود چالش‌های اخیر صنعت ارزهای دیجیتال توجه بسیاری از معامله‌گران را به خود جلب کرده است.

معامله‌گران همزمان با افزایش نظارت بر بازار، سعی در کسب سود بیشتر از بازار دارند.

خزانه‌داری آمریکا کیف پول‌های ارز دیجیتال را ممنوع می‌کند؟

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) تحریم‌هایی را بر کیف پول‌های رمز ارزی که گفته می‌شود با افراد و نهادهای مرتبط با تولید فنتانیل، یک ماده افیونی مصنوعی قوی مرتبط بوده، اعمال کرده است. این اقدام به عنوان بخشی از سرکوب استفاده از ارزهای دیجیتال در فعالیت‌های غیرقانونی است.

وزارت دادگستری ایالات متحده همچنین علیه تولیدکنندگان مواد شیمیایی مستقر در چین و کارمندان آنها که گفته می‌شود از تراکنش‌های ارزهای دیجیتال برای تسهیل طرح توزیع غیرقانونی پیش ساز فنتانیل استفاده کرده‌اند، کیفرخواستی صادر کرده است.

مقامات بر این باورند که این شرکت‌ها از رمز ارزها برای پنهان کردن هویت و فعالیت‌های مالی خود استفاده می‌کردند. در نتیجه تحریم‌ها، OFAC کیف پول‌های بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، USD Coin (USDC) ،Tether (USDT) و Tron (TRX) را به لیست اتباع ویژه تعیین شده خود اضافه کرد.

تاثیر این خبر بر قیمت بیت کوین می‌تواند منفی باشد، زیرا بر نگرانی‌های نظارتی و استفاده بالقوه از ارزهای دیجیتال در فعالیت‌های غیرقانونی تاکید می‌کند و به طور بالقوه منجر به کاهش احساسات صعودی سرمایه‌گذاران می‌شود.

موانع نظارتی که نوآوری را از ایالات متحده خارج می‌کند

کوین اولری، سرمایه‌گذار شارک تانک، اخیراً نگرانی‌های خود را در مورد تأثیر منفی احتمالی موانع نظارتی سختگیرانه در ایالات متحده بر نوآوری ارزهای دیجیتال ابراز کرده است.

پس از یک جلسه استماع کنگره که در آن گری گنسلر، رئیس SEC، در مورد مقررات کریپتو مورد سوال قرار گرفت، اولری ادعا کرد که قانون‌گذاران از Gensler ناراضی هستند زیرا تحت تصمیمات وی بسیاری از شرکت‌های نوآور قصد ترک ایالات متحده را دارند. او به اقدامات اجرایی SEC علیه صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده اشاره کرد و به عنوان مثال از فروپاشی صرافی FTX نام برد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین، منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

با تحلیل نمودار 4 ساعته پیش بینی قیمت بیت کوین، سطح فعلی بیت کوین 27 هزار و 385 دلار است. مقاومت‌های این ارز دیجیتال به‌ترتیب 28 هزار و 787 دلار و 29 هزار و 576 دلار هستند و حمایت‌های آن نیز در حدود 26 هزار و 629 دلار و 25 هزار و 226 دلار قرار دارند.

در سمت دیگر، شاخص قدرت نسبی (RSI) یک موضع خنثی را در حدود 50.29 نشان می‌دهد. همچنین میانگین متحرک نمایی 50 روزه (50 EMA)، در 27 هزار و 188 دلار، به روند صعودی آهسته در بیت کوین اشاره دارد. با این حال، کاهش قیمت این ارز دیجیتال به پایین‌تر از این سطح می‌تواند باعث فروش بیشتر این ارز دیجیتال شود.

در نظر بسیاری از تحلیلگران، پیش بینی قیمت بیت کوین بالای سطح 27 هزار و 150 دلار صعودی به نظر می‌رسد، اما نزول قیمت به زیر سطح مذکور ممکن است نشانه تمایلات نزولی در بیت کوین باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.