به گزارش تجارتنیوز، رئیس بیمارستان «کیتانو» ژاپن اعلام کرد آزمایشهای بالینی اولین داروی رشد مجدد دندان در جهان از سپتامبر ٢٠٢۴ آغاز میشود. این دارو پس از موفقیت در کارآزمایی بالینی، به بیمارانی که بهصورت مادرزادی فاقد دندان هستند، داده میشود. محققان امیدوارند فروش این دارو در سال ٢٠٣٠ آغاز شود.
داروی رشد مجدد دندان، پروتئینی به نام USAG-1 را غیرفعال میکند که مانع رشد دندانها میشود. این تیم بر این باور است که در آینده ممکن است نهتنها افرادی که دارای بیماریهای مادرزادی هستند، بلکه افرادی که بهدلیل جراحات دندانهای خود را از دست دادهاند، دندان در بیاورند.
خدا وکیلی یه ویروسی،میکروبی چیزی میخواید بسازید،نکنید این کارو،خدا را خوش نمیاد
به امید روزی که دندانپزشکها …
آیا برای دیگرون هم کاربرد داره آدمهای عادی که پوسیدگی دندون داشتن دندونشون کشیدن
خب عمرا اتحادبه ابن دکترا بزاره عمرررررررا