کد مطلب: ۶۹۷۴۰۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قارچ جادویی به داروخانه‌ها می‌آید؟

قارچ جادویی به داروخانه‌ها می‌آید؟

گروهی از محققان در تلاش برای وارد کردن برخی از روانگردان‌ها مانند قارچ جادویی به پروسه‌های روان‌درمانی و روان‌پزشکی هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، برای قرص قارچ جادویی آماده شوید! یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که فواید پزشکی داروهای روان‌گردان در درمان اختلالات روانی از صحبت‌های غیرعلمی به صورت علمی درمی‌آید.

تحقیقات قبلی نشان می‌داد که استفاده از قارچ جادویی در پزشکی نوین می‌تواند به درمان اختلالات میگرنی کمک کند. همچنین، دو دوز سیلوسایبین (ماده فعال در قارچ جادویی) همراه با گفتاردرمانی، نوشیدن الکل را دستکم هشت ماه پس از آغاز کاهش می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از بلومبرگ ، مطالعه محققان دانشگاه جانز هاپکینز نشان داد که درمان با کمک سیلوسایبین، علائم افسردگی را حداقل برای یک سال در ۷۵ درصد از شرکت‌کنندگان تسکین می‌دهد. همچنین این شیوه درمانی به طور موثر علائم بیش از نیمی از مشارکت کنندگان در طول دوره مطالعه را از بین می‌برد.

نقش داروهای روان‌گردان در درمان بیماری

نقش داروهای روان‌گردان در درمان بیماری

پیش‌بینی بازار ۶.۹ میلیارد دلاری برای روان‌گردان‌ها

یکی از گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که بازار جهانی روان‌گردان‌های دارویی، به رهبری شرکت‌هایی مانند جانسون اند جانسون، تا سال ۲۰۲۷ به ۶.۹ میلیارد دلار خواهد رسید. با چنین سرعتی، پیش‌بینی می‌شود این صنعت احتمالا از بازار قانونی حشیش ایالات متحده پیشی بگیرد.

این اخبار در شرایطی منتشر شده که نرخ افسردگی و اضطراب در نتیجه‌ی نابسامانی‌های اجتماعی به‌شدت رشد کرده است. در این بین، ناکامی نهادها و سازمان‌های مختلف در درمان این نوع بیماری‌ها آشکار شده است.

استفاده از قارچ جادویی می‌تواند به درمان اختلالات میگرنی کمک کند.

استفاده از قارچ جادویی می‌تواند به درمان اختلالات میگرنی کمک کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.