کد مطلب: ۶۸۴۵۴

قیمت خودروهای خارجی ۵ میلیون افزایش یافت

قیمت خودروهای خارجی 5 میلیون افزایش یافت

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل اعلام کرد: افزایش قیمت برخی از خودروهای داخلی از سوی کارخانه ها به وضعیت رکود فعلی در بازار دامن می زند.غلام‌حسین قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار تجارت نیوز با اشاره به وضعیت رکود در بازار خرید و فروش خودرو در داخل کشور اظهار داشت: قدرت خرید

8064a480cfe40575f669a7c6e96dbe72_XL.jpg نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل اعلام کرد: افزایش قیمت برخی از خودروهای داخلی از سوی کارخانه ها به وضعیت رکود فعلی در بازار دامن می زند.غلام‌حسین قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار تجارت نیوز با اشاره به وضعیت رکود در بازار خرید و فروش خودرو در داخل کشور اظهار داشت: قدرت خرید مردم کاهش یافته است و این بازار از اقتصاد بد و بی رونقی رنج می‌برد.
وی افزود: فصل تابستان جزء فصلهایی است که معاملات ماشین در آن رونق می گیرد ، اما امسال با گذشت دوماه از سال بازار همچنان در رکود به سر می برد.
قاسمیان بیان کرد: در حال حاضر ماشین های دست دوم وضعیت بهتری نسبت به ماشین های صفر دارند و مقدار کمی خرید و فروش روی این ماشین ها بیشتر است.
وی کاهش تولید خودرو توسط کارخانه های داخلی را در افزایش قیمت موثر دانست و گفت : این افزایش قیمت منجر به رکود بیشتر در بازار معاملات خواهد شد.
قاسمیان افزایش قیمت را تنها منحصر به خوروهای داخلی ندانست و گفت: قیمت برخی از خودروها وارداتی نیز در بازار بین 3 تا 5 میلیون تومان افزایش یافته است که آن هم به دلیل نرخ دلار است، با افزایش قیمت دلار قیمت این خودروها نیز افزایش یافته است.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل در خصوص خدمات پس از فروش خودروهای داخلی بیان داشت: خودروسازان داخلی باید در جریان تولید خودروهای باکیفیت‌تر گام بردارند و در کنار تولید خودروی باکیفیت، روند ارائه خدمات پس از فروش هم باید اصلاح شود.
قاسمیان گفت: وضعیت نمایشگاه دارن همچنان در وضعیت غیر مطلوبی به سر می برد و در سال 95 ساماندهی نمایشگاه‌ها را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم تا یک‌پارچه‌سازی صورت بگیرد.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل افزود: برخی نیز منتظر کاهش قیمت خودرو بودند در حالی که با افزایش قیمتی که در کارخانه ها صورت گرفته است دیگر نباید منتظر کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.