پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: اَبربحرانی به نام آب

پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: اَبربحرانی به نام آب

حجم فایل صوتی: ۸۱.۶۹M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۳۵:۲۳ دانلود فایل صوتی

در چهل و پنجمین قسمت از پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز با یک پرونده مهم درباره ابربحران‌های ایران همراه شما هستیم؛ «آب چگونه به یکی از ابربحران‌های کشور بدل شد؟»

پرونده صوتی این هفته:

ابربحرانی به نام آب

درگیری لفظی میان مقامات ایران و طالبان بر سر حقابه هیرمند دوباره بحرانِ آب را به عنوان یکی از هفت ابربحران کشور مطرح کرده آن هم در نخستین فصل سال 1402 که گزارش‌ها از افتِ 22 درصدی میزان بارش و ته‌کشیدگی مخازن سدهای کشور حکایت دارد.

در پرونده صوتی این هفته از پادکست رادیو تجارت‌نیوز با پاسخ به سه سوال کلیدی درباره وضعیت آب در ایران، تلاش کرده‌ایم به زبان ساده رفتارِ دولت‌ها با این بحران را تجزیه و تحلیل کنیم و بگوییم چگونه در طول نیم قرن، قهر آسمان، خشکی اقلیم و مدیریت ناصحیح آب در کشور، سرمایه‌ها و ذخایر آب را هدف قرار داده است.

پیش بینی بازارهای مالی هفته دوم خردادماه 1402

سرمایه‌ها به کدام بازار رفته‌اند؟

در بخش پایانی پادکست هم همچون هفته‌های قبل، کارشناسان به شما مخاطبان خواهند گفت پیش‌بینی بازارهای مهمی همچون ارز، سکه و طلا، خودرو و بورس در هفته دوم خردادماه چیست و سرمایه‌های خرد خود را به کدام سو هدایت کنیم.

در این خرداد گرم و در یک سالگی فاجعه متروپل با ما از تهران و استودیوی تجارت‌نیوز همراه باشید با تازه‌ترین تحلیل‌ها از بازارهای مالی کشور و نقد و بررسی تحولات اقتصادی هفته.

پادکست اقتصادی تجارت‌نیوز تنها پادکست خبری و تحلیلی هفتگی حوزه اقتصاد و بازارهاست که هر پنجشنبه از شبکه‌های اجتماعی تجارت‌نیوز، اپ فیدیبو و کست‌باکس قابل شنیدن است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.