پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: سود و زیان بیدار باش صبحگاهی

پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: سود و زیان بیدار باش صبحگاهی

حجم فایل صوتی: ۸۹.۶۱M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۳۸:۵۳ دانلود فایل صوتی

در چهل و هفتمین قسمت از پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز با یک پرونده مهم درباره تبعات تغییر در ساعت کار در ادارات کشور همراه شما هستیم؛ سود و زیان اقتصادی این بیدارباش صبحگاهی چه خواهد بود؟

نیمه خردادماه امسال در شرایطی سپری شد که دولت آماده بود با خبردرمانی برجامی، تورم بازارها را تاحدودی بکاهد اما خبری مهم‌تر همه چیز را تحت شعاع قرار داد؛ ساعت شروع به کار ادارات از شانزدهم خرداد ماه به 6 تا 13 ظهر تغییر یافت. چرا دولت مجبور به تغییر ساعت کار ادارات شد و آیا این تصمیم می‌تواند آنطور که رئیس جمهور گفته به افزایش بهره‌وری انرژی ختم شود؟ واکنش کارمندان و مدیریت شهری به این تغییر چیست؟ و سوال مهمتر اینکه آیا قرار است دسته گلی که احمدی‌نژاد در سال 1385 به آب داد دوباره و در دولت سیزدهم تکرار شود؟

تغییر نیافتن ساعت رسمی کشور در ابتدای امسال چندان غوغا به پا نکرد شاید به این خاطر که کسی فکرش را نمی‌کرد دولت با «طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» بنا دارد از نیمه خردادماه، کارمندان و حقوقبگیران را از ساعت 6 صبح آماده به کار کند. تحریریه تجارت‌نیوز در این پرونده صوتی به مهمترین سوالات شما درباره دلایل تغییر ساعت کار ادارات و تاثیرات مختلف آن بر بخش‌های اقتصادی کشور پاسخ داده است.

بخش‌های این پرونده در 5 سوال مهم به این شرح است:

  • چرا ساعت کار ادارات تغییر کرد؟
  • آیا دولت رئیسی در حال تکرار اشتباه احمدی‌نژاد است؟
  • تبعات تغییر ساعت بر راندمان کارمندان چیست؟
  • تجربه جهانی تغییر ساعت کار موفق بوده است؟
  • واکنش بازارها با تغییر ساعت کار چیست؟

پیش بینی بازارهای مالی هفته سوم خردادماه 1402

در بخش پایانی پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز هم همچون هفته‌های قبل، کارشناسان به شما مخاطبان خواهند گفت پیش‌بینی بازارهای مهمی همچون ارز، سکه و طلا، خودرو و بورس در هفته پایانی خردادماه چیست و سرمایه‌های خرد خود را به کدام سو هدایت کنیم.

پادکست اقتصادی تجارت‌نیوز تنها پادکست خبری و تحلیلی هفتگی حوزه اقتصاد و بازارهاست که هر پنجشنبه 9 صبح از شبکه‌های اجتماعی تجارت‌نیوز، اپ فیدیبو و کست‌باکس قابل شنیدن است. شنونده ما باشید…

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.