کد مطلب: ۸۱۹۸۸۷

تعمیر و خرید گوشی موبایل در اهواز؛ لوازم جانبی(اورجینال)

تعمیر و خرید گوشی موبایل در اهواز؛ لوازم جانبی(اورجینال)

با توجه به فراگیر شدن استفاده از ابزار های ارتباطی و در صدر همه ی آن ها تلفن همراه، شاهد رشد چشمگیر تعداد فروشگاه های اینترنتی که درحال فعالیت و ارایۀ خدمات در این حیطه هستند بوده ایم. اگرچه به هر میزان که تعداد افراد شاغل در یک زمینه ی مشترک بیشتر باشد، بازار رقابت نیز سنگین تر شده و این اشخاص برای ربودن گوی سبقت بازار از یکدیگر، ملزم به افزایش سطح کیفی کار خود می‌شوند، اما سوال به وجود آمده این است، آیا این امر در واقعیتِ این بازار تحقق یافته است؟ در ادامه، پاسخ این پرسش را بررسی خواهیم کرد.

خدمات هر فروشگاه موبایلی به طور کلی به 3 دسته (سخت افزار، نرم افزار و فروش) تقسیم می‌شود. هر یک از این بخش بندی ها نیز دارای سطوح مختلفی می‌باشند که تنوع خدمات در این شغل را به ده ها مورد گسترش می‌دهند. حال باید این سوال را از خودمان بپرسیم که چگونه می‌توانیم از بین صد ها مرکز خدمات موبایل، بهترین انتخاب را برای برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری خود و یا حتی خرید تلفن همراه داشته باشیم. آیا همه ی این مراکز، صلاحیت ارائه تمامی این خدمات را به بهترین نحو ممکن دارند؟ آیا می‌توانیم تلفن همراه خود را با خیالی آسوده از میزان مهارت تعمیرکار، به دست هر شخصی برای انجام خدمات فنی سخت افزاری و نرم افزاری بسپاریم؟ با اندکی جست و جو در بازار، جواب این سوالات را پیدا خواهید کرد؛ خیر . بی شک ارایۀ دادن تمامی این خدمات به صورت بی نقص و در سطح بالا، نیازمند کادری متشکل از افراد با سابقه و مجرب بوده و با توجه به جوان پسند بودن این بازار، این امر برای همه ی فروشگاه ها مقدور نمی‌باشد.

بهترین مراکز تعمیرات تلفن همراه

یکی از مواردی که باعث رشد کیفیت و سطح خدمات یک فروشگاه در هر زمینه ی کاری می‌شود، قدمت فروشگاه و تجربه ی کادر آن مرکز می‌باشد. طبیعتا مراکزی که در این بازارِ پر از هیاهوی رقابت، توانسته اند در طول زمان، با گذاشتن بالاترین سطح از کیفیت خدمات در اختیار کاربرانِ خود، در گود رقابت باقی بمانند و پیشتاز باشند، همواره مقصد خوبی برای برطرف کردن مشکلات مراجعین می‌باشند. در ادامه ی این مقاله، به معرفی یکی از این فروشگاه های بزرگ و با قدمت می‌پردازیم.

پارستل کمپانی اولین و بزرگ ترین مرکز تخصصی خدمات موبایل در اهواز

بدون شک اگر شما هم از ساکنین شهر اهواز بوده و تا به حال قصد خرید و یا تعمیر تلفن همراه خود را داشته اید، نام فروشگاه موبایل پارستل به گوشتان خورده است. مرکزی با دو دهه فعالیت تخصصی در تمامی زمینه های سخت افزاری، نرم افزاری و فروش موبایل و لوازم جانبی. خدمات ارایۀ شده در این مرکز موبایل، پکیجی کامل از هرآنچه که یک فروشگاه موبایل کامل باید در خود داشته باشد می‌باشد.

تعمیر و خرید گوشی موبایل در اهواز

هنگام مراجعه به این فروشگاه، در اولین برخورد شاهد مجموعه ای از با کیفیت ترین و متنوع ترین محصولات جانبی انواع تلفن همراه خواهید بود که با سلیقه و کم نقص، درون دکور این فروشگاه چیده شده اند. یکی از مواردی که به هیچ عنوان در فروشگاه پارستل کمپانی دیده نمی‌شود، محصولات جانبی فیک و آسیب رسان هستند. پارستل همواره سعی داشته تا با نهایت سخت پسندی، نظر آن دسته افرادی را به سوی خود جلب کند که برای وقت و جیب خود ارزش قائل بوده و دوست ندارند با خرید اجناس کپی، پول خود را به نوعی دور بریزند. یک ویترین کامل از ست کاور های برند Swarovski ، دیواری کاملا تشکیل شده از کاور های اورجینال برند K-DOO ، یک بخش تخصصی از تمامی محصولات برند های Green Lion و Mcdodo اعم از کاور، شارژر، انواع استند ها و…، یک دکور متشکل از بهترین مدل های برند های Viva Madrid ، Guess ، Karl ، Uniq ، Levelo و… همه و همه نشان از فروشگاهی دارد که برای شخصیت مراجعه کننده، ارزش قائل است.

خدمات نرم افزاری فروشگاه موبایل پارستل

سرویس رسمی حذف آیکلود، حذف آیکلود داخل منو، حذف آیکلود اپلواچ، ریستور دستگاه های اپلواچ، سرویس آنلاک فکتوری دائمی دستگاه های اپل، رفع مشکل نات اکتیو تمام اپل آیدی ها، فروش انوع گیفت کارت، رفع تمامی ارور های نرم افزاری و سخت افزاری و رجیستر تمامی دستگاه های اپل، از جمله خدماتی هستند که به صورت تخصصی و با بهترین لیست قیمت گوشی موبایل در این مجموعه انجام می‌شوند.

سرویس رسمی ترمیم سریال، حذف FRP ، آنلاک شبکه تمامی اپراتور ها، سرویس ترمیم بوت، سرویس اضافه کردن ضبط مکالمه، سرویس بایپس، بازیابی پسورد قفل صفحه بدون پاک شدن اطلاعات، حذف اکانت Mi ، بایپس اکانت Mi ، سرویس حذف اکانت Huawei ID ، سرویس حذف MDM ، و رجیستر از جمله خدماتی هستند که برای تمامی گوشی های اندرویدی انجام می‌پذیرد.

خدمات فنی و سخت افزاری فروشگاه موبایل پارستل

بخش خدمات و تعمیرات سخت افزار فروشگاه پارستل، تشکیل شده از کادری مجرب و متخصص در تمامی ابعاد فنی تعمیر تلفن همراه می‌باشد. نکته ی جالب در مورد قسمت سخت افزار پارستل، مشاع بودن این بخش از قسمت فروش گوشی موبایل و نرم افزار که در طبقه ی همکف این فروشگاه واقع شده اند، می‌باشد. کارگاه سخت افزار در طبقه ی دوم مجموعه پارستل کمپانی واقع بوده و این اتفاق سبب تمرکز بیشتر تعمیرکاران به خدمات فنی و درنتیجه بالا رفتن کیفیت خروجی این بخش شده است.

3 2

تعویض باتری، تعویض تاچ و ال سی دی، تعویض آیسی (هارد، صوت، شارژ و…)تعویض شاسی، تعویض فلت و تعویض گلس فنی ال سی دی و… از جمله مواردی هستند که در بخش تعمیرات فروشگاه موبایل پارستل به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت برای تمامی گوشی های اندروید و آیفون انجام می‌پذیرد.

قیمت گوشی موبایل در اهواز

چرا قیمت روز گوشی کارکرده آیفون در اهواز، تهران و در کل ایران ثبات ندارد و حتما باید قبل از خرید گوشی های اپل استعلام قیمت بگیریم؟

نوسان قیمت ارز در کشورمان موجب شده تا تاثیرات مستقیمی روی قیمت اپل و همچنین لیست قیمت روز گوشی آیفون داشته باشد و با در نظر گرفتن ناپایداری‌های بازار گوشی‌های موبایل در ایران معمولا گوشی‌ ایفون برای افراد زیادی به معضل تبدیل شده است زیرا در این بازار به سرعت شاهد تغییر قیمت این نوع گوشی هستیم و معمولا مانند قیمت دلار و یا هر ارز دیگری که روزانه منتشر می‌شود قیمت آیفون هم در ایران نوسان داشته و سایت پارستل کمپانی روزانه قیمت به روز انواع گوشی‌های اپل را منتشر می‌کند.

شما می توانید قیمت روز آخرین آیفون های کارکرده و نو روی فروشگاه اینترنتی پارستل کمپانی را در صفحه قیمت روزانه آیفون و بهترین های بازار ایران با 10 روز مهلت آزمایشی و ارسال رایگان به سراسر کشور در این فروشگاه بررسی کنید و آیفون مورد نظر را با قیمت دریافت کنید.

در شرایط اقتصادی امروز قیمت گوشی دست دوم اپل نسبت به گوشی اکبند این برند مقرون به صرفه تر است و رنج قیمتی آیفون های دست دوم برای کسانی که به دنبال گوشی مقرون به صرفه هستند مناسب است. اگر به گوشی های اپل علاقه مند هستید، باید بدانید که گوشی های دست دوم اپل قیمت کمتری نسبت به گوشی های الکترونیکی دارند و به دلیل بالا بودن کیفیت محصولات اپل، توصیه می شود گوشی های دست دوم را از این برند خریداری کنید.

در سال های اخیر با توجه به افزایش قیمت گوشی های جدید آیفون، تمایل مردم به لیست قیمت گوشی های موبایل آیفون کارکرده به دلیل کیفیت بالا و همچنین به دلیل ظاهر محصولات اصلی و تقلبی اپل افزایش یافته است. مردم ترجیح می دهند یک تلفن همراه اپل کارکرده را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنند که دوره آزمایشی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را جدا از محصول اصلی اپل ارائه می دهد.

لیست قیمت گوشی موبایل کارکرده دست دوم در اهواز با مدل های متنوع و قیمت های به روز در فروشگاه اینترنتی پارستل کمپانی امکان پذیر است. گوشی های هوشمند این برند بسیار محبوب هستند. البته قیمت گوشی اپل کمی بالاتر از گوشی های برندهای دیگر است اما مزایایی که این گوشی در اختیار کاربر قرار می دهد باعث می شود ارزش لیست قیمت گوشی های دست دوم و کیفیت آیفون نسبت به سایرین بالا باشد.

همانطور که می دانید آیفون به صورت رسمی وارد کشور نمی شود و اپل نیز نمایندگی رسمی در ایران ندارد، بنابراین نمی توان برای مدل های مختلف گوشی های اپل قیمت ثابتی در نظر گرفت اما قیمت مدل های آیفون محاسبه شده است. به دلار و با نوسانات ارز تغییر می کند. بنابراین، قبل از لیست قیمت آیفون، قیمت های فعلی را بررسی کنید.

سخن پایانی

احترام و اعتماد متقابل، دو اصل پایه در مراوده میان ارائه دهنده خدمات و کاربر می‌باشند. فروشگاه موبایل پارستل همواره سعی بر آن داشته تا با ایجاد تعاملی دوستانه و امن میان خود و مشتری، فضایی مطلوب را برای مراجعین فراهم کند. اگر شما هم به تمامی ابعاد فنی و رفتاری تعمیر و یا خرید گوشی موبایل خود اهمیت می‌دهید، فرصت مراجعه به پارستل را از دست ندهید.

منبع: پارستل ؛ کمپانی محصولات اپل در اهواز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.