کد مطلب: ۸۱۹۹۱۵

فرصت استثنایی و محدود خرید قسطی خودرو با کمترین پیش‌پرداخت

فرصت استثنایی و محدود خرید قسطی خودرو با کمترین پیش‌پرداخت

گران‌شدن خودرو در ماه‌های اخیر و دردسرهای طرح‌های ثبت‌نامی خودرو باعث‌شده تا تعدادی از مردم فرصت خرید نقدی را ازدست بدهند و به‎دنبال خرید قسطی خودرو باشند. اگر کمی در مورد طرح‌های لیزینگ خودرو تحقیق کرده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که اکثر این طرح‌ها شرایط سختی دارند و فقط مخصوص خرید خودروی صفر هستند.

این مقاله به معرفی طرح قسطی جدید همراه مکانیک اختصاص دارد که شرایط خرید خودرو را تا حد امکان ساده کرده و حتی با کاهش مبلغ پیش‌پرداخت تا 40 درصد مبلغ خودرو، تلاش کرده تا افراد بیشتری را صاحب خودرو کند.

کمترین پیش‌پرداخت نسبت‌به تمام طرح‌های لیزینگی، برگ برنده طرح ویژه همراه‌مکانیک

بزرگ‌ترین مزیت طرح اقساطی ویژه همراه مکانیک این است که پیش‌پرداخت موردنیاز در آن از تمامی طرح‌های لیزینگی دیگر کمتر است. در تمامی این طرح‌ها، شما باید حداقل 50 درصد کل مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید؛ درحالی‌که در طرح جدید همراه مکانیک تنها با پرداخت 40 درصد این مبلغ صاحب خودرو می‌شوید. با توجه به قیمت فعلی و افزایش ناگهانی قیمت خودروها در حال حاضر، 10 درصد پیش‌پرداخت کمتر عدد قابل‌توجهی خواهد شد.

با مقایسه پیش‌پرداخت لازم برای خرید قسطی خودروهای پرفروش بازار در طرح ویژه همراه مکانیک با سایر طرح‌های لیزینگی، این اختلاف قیمت را بهتر متوجه می‌شوید:

Capture

کدام خودروها را می‌توانید در طرح ویژه همراه مکانیک قسطی بخرید؟

احتمالاً با مشاهده جدول بالا متوجه شده‌اید که امکان خرید قسطی خودروی کارکرده هم در طرح ویژه همراه مکانیک وجود دارد. در این طرح شما می‌توانید از میان خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک، خودروهایی که سال ساخت آن‌ها 97 و بالاتر است را بخرید. تمامی این خودروها کارشناسی‌شده هستند و می‌توانید پیش‌از ثبت درخواست خرید قسطی، گزارش کارشناسی کامل آن‌ها را ببینید.

قیمت‌گذاری تمامی خودروهای نمایشگاه همراه مکانیک بر اساس گزارش کارشناسی آن‌ها، قیمت روز خودرو و معاملات واقعی بازار انجام می‌شود و به‌همین دلیل، خیالتان از منصفانه بودن قیمت‌ها راحت باشد. همچنین می‌توانید پیش‌از ثبت درخواست، از خودروی موردنظر در محل مشتری یا اتوسنتر همراه مکانیک بازدید کنید. تضمین کارشناسی خودروها تا 7 روز و مبلغ 850 میلیون تومان، شما را از بابت انطباق وضعیت خودرو با ادعای مالک مطمئن می‌کند.

بازپرداخت بلندمدت تا تحویل 48 ساعته، تمام مزایای طرح اقساطی جدید همراه مکانیک

احتمالاً با مشاهده جدول بالا این نکته را هم متوجه شده‌اید که امکان بازپرداخت مابقی مبلغ خودرو در اقساط بلندمدت 24 و ۳۶ماهه هم وجود دارد. البته اگر توان مالی و شرایط شما اجازه بدهد، می‌توانید تعداد اقساط را به 6 تا 12 ماه هم محدود کنید. بین زمان واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط هم یک تنفس 2 تا ۳ماهه دارید.

همچنین در طرح ویژه فروش قسطی خودرو همراه مکانیک ، بعد از واریز تنها 40 درصد مبلغ، خودرو را در کمتر از 48 ساعت تحویل می‌گیرید و فرآیند اعتبار و تأمین سرمایه شما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود؛ آن‌هم بدون اینکه خودتان درگیر کارهای اداری شوید. سند شش‌دانگ خودرو هم از همان ابتدا به‌نام خودتان ثبت می‌شود؛ درحالی‌که در سایر طرح‌های لیزینگ خودرو سند به‌صورت 4دانگ-2دانگ یا 3 دانگ-3دانگ به‌نام شما و شرکت لیزینگ می‌خورد و بعد از پرداخت تمامی اقساط، مالک تمام‌وکمال خودرو می‌شوید.

سایر مزایای طرح قسطی ویژه همراه مکانیک را در ادامه می‌خوانید:

  • امکان خرید خودروی کارشناسی‌شده با ضمانت
  • امکان خرید خودروی صفر و کارکرده
  • صاحب شدن خودرو با کمترین میزان پیش‌پرداخت ممکن
  • عدم نیاز به ضامن
  • همراهی کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل؛ از ثبت سند تا تعویض پلاک

شرایط و مدارک لازم برای خرید قسطی خودرو از طریق همراه مکانیک

علاوه‌بر این که خودروی موردنظر شما باید مدل 97 یا بالاتر باشد، طرح ویژه اقساطی همراه مکانیک یک شرط دیگر هم دارد و آن تعیین تسهیلات بر اساس قیمت خودرو است.

برای شرکت در این طرح مدارک زیر را لازم خواهید داشت:

  • مدارک شناسایی مثل شناسنامه و سند خودرو
  • دسته‌چک صیادی
  • فیش حقوقی یا جواز کسب
  • اجاره‌نامه یا سند محل سکونت
  • گردش حساب ۶ماهه

لازم به ذکر است که تعداد اقساط بر اساس مدارک دریافت شده و توانایی مالی شما تعیین می‌شود.

برای استفاده از طرح ویژه همراه مکانیک، از کجا باید شروع کنید؟

برای استفاده از این طرح، باید وارد صفحه طرح ویژه فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک به آدرس زیر شوید و خودروی موردنظرتان را انتخاب کنید:

www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true&year=1397,1402

بعد از انتخاب خودرو، صفحه اختصاصی آن باز می‌شود که اطلاعات کامل و گزارش کارشناسی کامل خودرو در این صفحه موجود است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.