کد مطلب: ۸۱۸۹۰۳

شیرآلات اهرمی ارزان؛ دردسر یا تاج سر؟!

شیرآلات اهرمی ارزان؛ دردسر یا تاج سر؟!

حتماً ضرب المثل “هرچقدر پول بدهی همانقدر آش میخوری” را شنیده اید. اما آیا این مَثَل در مورد خرید شیرآلات نیز مصداق دارد؟

حتماً ضرب المثل "هرچقدر پول بدهی همانقدر آش میخوری" را شنیده اید. اما آیا این مَثَل در مورد خرید شیرآلات نیز مصداق دارد؟ اگر با پرداخت مبلغ پایین تری شیرآلات ارزان قیمت بخرید لزوماً شیرآلاتی با کیفیت پایین خریده اید؟ یا اگر شیرآلات لوکس و گران خریداری کنید لزوماً استاندارد و با کیفیت است؟ سوالی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت این است که اگر قیمت شیرآلات ارزان لزوماً نشان دهنده کیفیت پایین آنها نیست، پس چه عواملی را باید در زمان خرید شیرآلات ارزان در نظر گرفت؟

قیمت شیرآلات بهداشتی در زمان خرید

ممکن است زمانی که در مورد طرح های خاص و یا آپشن های جذاب شیرآلات هوشمند صحبت می کنیم ضرب المثل "هرچقدر پول بدهی، همانقدر آش می خوری" صادق باشد؛ اما قیمت شیرآلات به تنهایی نشان دهنده کیفیت نیست و عوامل دیگری نیز در زمان خرید شیرآلات و در این معادله تاثیرگذار است. در نتیجه، همیشه قیمت پایین حاکی از بی کیفیتی و قیمت بالا حاکی از کیفیت فوق العاده نیست. بلکه می توانید در رنج قیمت پایین نیز شیرآلات بهداشتی استاندارد و با کیفیت خریداری کنید. انواع شیرآلات ارزان قیمت و لوکس تولید و به بازار عرضه می شود و شما می توانید شیرآلات مورد نظر خود را با توجه به سلیقه و توان خرید از میان طرح ها و رنگ های متنوع انتخاب کنند.

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات قابل تشخیص نیست. بر خلاف باور عمومی، شیرآلات سبک نیز ممکن است با کیفیت باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

علت ارزان بودن قیمت شیرآلات اهرمی ارزان

قیمت شیرآلات ارزان مهم ترین نشانه کیفیت شیرآلات ارزان قیمت است. با گشت و گذار در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی شیرآلات می توانید در مورد متوسط قیمت ست شیرآلات ارزان اطلاعات کاملی به دست آورید. با توجه به این قیمت برای خود مرزی تعیین کنید. اگر قیمت شیرآلات بهداشتی ارزان مورد نظر شما پایین تر از قیمت متوسط شیرآلات ارزان تولید شده توسط برندهای معتبر است؛ اصلا به سراغ خرید آن نروید! چرا که تولید شیرآلات استاندارد هزینه هایی دارد و قیمت شیرآلات ارزان و با کیفیت باید هزینه های تولید آن را پوشش دهد. شیرآلات بسیار ارزان امکان ندارد استاندارد باشد.

قیمت شیرآلات ساختمانی بر طبق موارد متفاوتی تعیین می شود. در صورتی که دلیل ارزان بودن قیمت شیرآلات جنس غیر استاندارد، لوازم بی کیفیت، نداشتن گارانتی و عدم نظارت واحد کنترل کیفیت باشد، محصول مورد نظر بی کیفیت است. اما اگر دلیل قیمت شیرآلات اهرمی ارزان صرفاً وزن پایین تر، فرایند تولید ساده تر و مدل اقتصادی آن باشد بحث متفاوت است. در چنین حالتی جنس شیرآلات تعیین کننده کیفیت آن است. کیفیت شیرآلات ارزان می تواند استاندارد و در حد شیرآلات لوکس باشد اما وزن آن به فراخور طرح پایین تر در بیاید. پس در زمان خرید بیشتر بر روی جنس ماده اولیه تمرکز کنید تا وزن بالای شیرآلات. مناسب ترین ماده اولیه برای تولید شیرآلات آلیاژ برج استاندارد است که، بر طبق قوانین سازمان استاندارد ایران، تقریباً 58 تا 60 درصد آن مس و بقیه روی و ناخالصی های مجاز است. میزان سرب موجود در این آلیاژ، نباید بالاتر از 2.5 درصد باشد چرا که برای سلامتی مضر است. اما متاسفانه بررسی جنس شیرآلات توسط مصرف کننده در زمان خرید شیرآلات اهرمی ارزان چندان امکان پذیر نیست. پس بهتر است مواردی که در ادامه آمده است را نیز در نظر داشته باشید.

طرح و مدل شیرآلات اهرمی ارزان

خاص بودن شیرآلات بهداشتی ارزان یکی از معیارهای کیفیت و نشان دهنده صرف زمان و خلاقیت تیم طراحی و تولید یک شرکت است. دلیلی ندارد که یک مدل شیرآلات نتواند هم اکونومی و هم دارای طرحی منحصر به فرد و غیر تکراری باشد. متاسفانه بسیاری از برندهای تولیدکننده دارای طرح های شیرآلات ارزان یکسانی هستند و هزینه مالی و زمانی جهت طراحی مدل های منحصر به فرد نمی کنند. از طرف دیگر، می توانید در بین شیرآلات ارزان شرکت هایی که به نوآوری باور دارند طرح های خاص و جذاب بیابید.

آبکاری شیرآلات ارزان

موج دار بودن سطح آبکاری شیرآلات ارزان یکی دیگر از نشانه های پایین بودن کیفیت شیرآلات ارزان است. در این حالت اصطلاحاً پرداخت سطح شیرآلات به درستی انجام نشده و در نتیجه بعد از آبکاری موج های ریزی بر روی سطح شیرآلات قابل مشاهده است. برای اینکه خیالتان از کیفیت آبکاری راحت شود بهتر است ظاهر شیرآلات مورد نظر خود را زیر نور مناسب بررسی کنید. این فاکتور چندان در کیفیت عملکرد شیرآلات اثرگذار نیست و در صورت یافتن شیرآلات ارزان ایده آل و متناسب با شرایط شما می توانید آن را نادیده بگیرید.

شیرآلات اهرمی ارزان می تواند تاج سر باشد، اگر که…

همانطور که دیدید عوامل زیادی در کیفیت شیرآلات ارزان اثرگذار است و لزوماً قیمت شیرآلات اهرمی ارزان نشان دهنده بی کیفیت بودن نیست. در کنار قیمت شیرآلات ارزان باید عوامل دیگری مانند طرح و مدل جذاب و کیفیت آبکاری را بررسی نمایید. برخی از فاکتورهای مهم مربوط به کیفیت شیرآلات بهداشتی و ساختمانی مانند جنس شیرآلات در زمان خرید توسط مصرف کنندگان قابل بررسی نیست و برخی دیگر مانند وزن شیرآلات، که در زمان خرید شیرآلات قابل اندازه گیری است، نشان دهنده کیفیت نیست. شیرآلات کاویان یکی از تولیدکنندگان شیرآلات باکیفیت ایرانی است که به کیفیت شیرآلات ارزان قیمت خود همانقدر اهمیت می دهد که به کیفیت شیرآلات لوکس خود. برای انتخاب بهترین شیرآلات ایرانی حتما به وبسایت این تولیدکننده سر بزنید و از طرح های انحصاری و برگرفته از طبیعت مانند ست شیرآلات توکا، تیدا و کارن لذت ببرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.