خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۱۸۰۱

کاهش چشمگیر هزینه‌های سفر به دبی با خرید بلیط تخفیف‌دار

کاهش چشمگیر هزینه‌های سفر به دبی با خرید بلیط تخفیف‌دار

تفریحات دبی، یکی از جنبه های مورد توجه اکثر گردشگران این شهر زیبا می باشد که آشنایی با آن ها، کمک به سزایی به شما و خانوادتان می کند تا در مدت زمان اقامت، با توجه به سلیقه و نیازهای خود بهترین برنامه های تفریحی را زمانبندی نمایید.

دبی یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه است که برای تمام افراد در سنین مختلف، تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای وجود دارد که در ادامه، محبوب ترین آن ها معرفی شده اند. لازم به ذکر است که برای تهیه بلیط این تفریحات می توانید با مراجعه به https://dubaidiscount.ir ، انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچر دبی را تهیه نمایید و سفری دلنشین را با بهترین خاطرات و کمترین هزینه در کنار خانواده و یا دوستان خود ثبت نمایید.

8 1 1

تجربه روزی سرشار از هیجان در پارک آبی آکواونچر

پارک آبی آکواونچر به هتل آتلانتیس که یکی از لوکس ترین هتل های واقع در دبی است تعلق دارد. در بدو ورود به این پارک زیبا و خاص تصور می کنید وارد یک شهر کوچک آبی مانند ونیز شده اید نه یک پارک تفریحی. این پارک بی رقیب و تماشایی با سرسره های آبی خاص و هیجان انگیز معروف است که پیشنهاد می کنیم در سفر خود، لذت بازی در این سرسره ها که در زیر تعدادی از آن ها را شرح داده ایم، از خود و همراهانتان دریغ نکنید.

سرسره آکواکندا: می خواهیم سری به طولانی ترین سرسره آبی پارک آتلانتیس بزنیم. خود را آماده ترس وهیجان زیاد کنید، زیرا در هر لحظه که تصور می کنید به آخرین بخش سرسره رسیده اید، تونل های سرپوشیده و باریک و در برخی نقاط تونل شیشه ای و رو باز انتظار شما را می کشد. پس از گذشت از پیچ و تاب های فراوان این سرسره، وارد محیطی قیف مانند خواهید شد و مجددا در سرسره خواهید چرخید تا درون یک استخر سقوط کنید. حتی خواندن این متن آدرنالین خون را بالا می برد، چه رسد به تجربه آن.

سرسره ایمان: وقت آن است که با ترسناک ترین سرسره این پارک که نام آن گویای همه چیز است آشنا شوید. با نگاه کردن به شیب سرسره نیز هیجان سراسر وجودتان را فرا خواهد گرفت. پس از ورود به این سرسره، سقوط آزاد به صورت کاملا عمودی را تجربه خواهید کرد و با پشت سر گذاشتن تونلی تاریک به استخر وارد می شوید.

سرسره حمله کوسه: هر چه پیش تر می روید با سرسره های هیجان انگیزتری مواجه خواهید شد. شاید در ابتدا تصور کنید این سرسره همانند سایر سرسره های معمولی است و از وارد شدن به آن پشیمان شوید، اما عجله نکنید مسیری عجیب را در ادامه طی خواهید کرد. وارد شدن ناگهانی به یک تونل روشن و پر از جانوران آبزی مانند کوسه، ماهی و .. شما را به وجد خواهد آورد. در یک لحظه این جانوران آبزی به سمت شما حمله خواهند کرد، اما اصلا نگران نباشید و با آسودگی خاطر از مسیر و تماشای جانوران آبی لذت ببرید، فراموش نکنید که یک محفظه شیشه ای از شما محافظت می کند.

تفریحات این پارک به حدی گوناگون و متنوع است که انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد، از ماجراجویی در دنیای آبزیان گرفته تا آکواریوم بی نظیر. خبر خوب این که شما می توانید بلیط این پارک و سایر تفریحات دبی را با تخفیفات عالی از سایت معتبر و ایرانی دبی دیسکانت تهیه کنید و یک روز فراموش نشدنی را به خود و همراهانتان هدیه دهید.

سفر به بلندترین برج جهان در چند ساعت

قطعا تا به حال نام برج خلیفه، بلندترین برج جهان واقع در دبی را شنیده اید. این ابر سازه معروف جهانی، 3 برابر بزرگ تر از برج ایفل بوده و با داشتن بهترین و به روزترین هتل، رستوران، کافه، باشگاه و … گردشگران سراسر جهان را ترغیب به بازدید از آن می کند. با وجود سیستم های خنک کننده این برج، می توانید در تمام فصول از بخش های مختلف آن بازدید کنید و از زیبایی های برج لذت ببرید. در برج خلیفه می توانید دو غروب را تماشا کنید، یکی هنگامی که در طبقات اول هستید و دیگری در طبقات آخر، در حالی که شهر زیر پایتان قرار دارد.

سکوی تماشای برج خلیفه: در این برج 3 عدد سکوی تماشا تعبیه شده که در آن جا می توانید از مناظر زیبای دبی لذت ببرید. این سکوها در طبقات 124، 125 و 148 قرار گرفته و در آن جا لحظاتی را تجربه خواهید کرد که هرگز آن را فراموش نمی کنید. سکوهای موجود در طبقات 124 و 125 ارتفاعی حدود 452 متر از زمین داشته و سکوی سوم که به سکوی اسکانی معروف است و محیطی خلوت تر و مدرن تر را به خود اختصاص داده در ارتفاع 555 متری زمین قرار گرفته است. با تهیه بلیط می توانید به این طبقات رفته و شهر دبی را بر فراز آسمان ها تماشا کنید.

رستوران اتمسفر دبی: اگر می خواهید در ارتفاع 422 متری از زمین و در یک رستوران بسیار مدرن و زیبا خود را به غذاهای بین المللی دعوت کنید، حتما به رستوران اتمسفر برج خلیفه بروید. این رستوران به عنوان مرتفع ترین رستوران دنیا در گینس ثبت شده است. شما در این رستوران قادر به سفارش انواع غذاهای بین المللی نظیر ماهی چوتورو، حلزون تازه، میگو، خوراک زوچینی، نیوکی، ریسوتو و … خواهید بود که البته در این بخش تعداد بسیار اندکی از غذاهای این رستوران را نام بردیم. پس اگر رستوران اتمسفر در لیست تفریحاتتان قرار دارد، فراوش نکنید که لباس های رسمیتان را با نیز با خود به دبی ببرید.

8 2

تفریح در کشتی لوکس لوتوس دبی

یکی از محبوب ترین تفریحات گردشگران در سفر دبی، تور کشتی لوتوس می باشد. پس از سوار شدن بر این کشتی جذاب و با گذشت از دبی مارینا، به مدت 2 تا 3 ساعت بر روی آب لحظات بی نظیری را تجربه خواهید کرد. پذیرایی از شما عزیزان با غذاهای بسیار لذیذ و با کیفیت، اوقات شما را بیش از پیش مفرح و جذاب می کند. شما می توانید این کشتی را در دو تایم 15 الی 18 یا 19:30 الی 22:30 تجربه کنید. بی شک تماشای غروب خورشید و دریای بی کران خلیج فارس بر روی این کشتی هیجان انگیز خواهد بود. نکته جالب در خصوص این کشتی وجود استخر می باشد که به گردشگران امکان شنا در کشتی را می دهد. پس اگر به شنا علاقه دارید، لوازم مخصوص شنای خود را فراموش نکنید.

بازی در مجموعه سرزمین ماجراجویی آی ام جی

شهربازی سرپوشیده آی ام جی جایی است که فرزندانتان هرگز آن را از یاد نخواهند برد و خاطره شیرین بازی در این مکان همیشه همراه آنان خواهد بود. در این پارک موضوعی کودکان با شخصیت های کارتونی که تا به حال آن ها را در برنامه های کودک دیده اید، به بازی خواهند پرداخت. سینماهای متعدد، رولر کوسترهای پر سرعت و دایناسورهای عظیم، تنها بخشی از تفریحاتی است که انتظار کودک شما را می کشد.

بن تن 5 بعدی: قطعا شما و فرزندتان شخصیت محبوب بن تن را دیده اید. در این بخش یک سینمای 5 بعدی با شخصیت کارتونی بن تن و تکنولوژی ها و تجهیزات خارق العاده واقع شده که هیجان زیادی را به کمک جلوه های ویژه نظیر اسپری آب، رایحه باد، قلقلک، لرزش و … برای شما خلق خواهد کرد.

سواری با گومبال: در این بخش هیجان انگیز در شهر المور به تفریح می پردازید و در طی تفریح متوجه هرج و مرج در پروژه مدرسه علوم داروین و گومبال می شوید. وظیفه شما و دوستانتان در این بخش، دفاع از شهر با تفنگ های لیزری می باشد تا آن را از دست متصرفان نجات دهید.

شما می توانید با خرید بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی از سایت دبی دیسکانت، هزینه های سفر خود را کاهش دهید و در سفر به این شهر بی رقیب خاورمیانه به تفریحات بیشتری بپردازید.

خرید بلیط‌های تخفیف دار دبی

در این مطلب به معرفی برخی از محبوب ترین تفریحات دبی پرداختیم تا در کنار همراهانتان سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید. یکی از مشکلات اکثر گردشگران هزینه های بالای بلیط این مراکز تفریحی می باشد. به همین جهت سایت دبی دیسکانت امکان تهیه بلیط ها را با تخفیفات عالی برای گردشگران فراهم کرده است تا علاوه بر کاهش هزینه، از تفریحات بیشتری در دبی بهره مند شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.