کد مطلب: ۲۹۵۰۶۰

استارت‌آپ عکاسی که از تورنتو بارگذاری می‌‌شود

استارت‌آپ عکاسی که از تورنتو بارگذاری می‌‌شود

500px یکی از معروف‌ترین استارت‌آپ‌هایی است که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه خاصی به خود اختصاص دهد. این شبکه گسترده عکاسی تا کنون موفق به جذب ۱۳ میلیون عکاس از ۱۹۰ کشور جهان شده است. عکاسان حاضر در این شبکه گسترده امکان اتصال با بکدیگر و برقراری ارتباط را به دست می‌آورند.

استارت‌آپ‌ ها در هر زمینه‌ای که تصور کنید رشد پیدا کرده‌اند. از موضوعات کاملا تخصصی گرفته تا برآورد کردن نیازهای روزمره؛ همه از مسیر استارت‌آپ‌ها می‌گذرد. یکی از موضوعاتی که کسب و کارهای خلاقانه زیادی پیرامون آن شکل گرفته است به عکاسی و زیر شاخه‌های آن مربوط می‌شود. عکاسی به عنوان رشته‌ای که در مرز مهارت و هنر حضور دارد، طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. این رشته در میان علاقه‌مندان به عکاسی و استارت‌آپ نیز جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

500px یکی از معروف‌ترین استارت‌آپ‌هایی است که در سال‌های اخیر توانسته است جایگاه خاصی به خود اختصاص داده است. این شبکه گسترده عکاسی تا کنون موفق به جذب ۱۳ میلیون عکاس از ۱۹۰ کشور جهان شده است. عکاسان حاضر در این شبکه گسترده امکان اتصال با بکیدیگر و برقراری ارتباط را به دست می‌آورند. آنها از این طریق امکان رشد مهارت‌های خود را نیز به دست می‌آورند.

این کسب و کار که دفتر آن در تورنتو کانادا واقع شده است کم‌کم به مجموعه‌ای تبدیل شده است که توانمندترین افراد را به خود جلب می‌کند

با استفاده از این سرویس عکاسان می‌توانند علاقه و خواسته خود را با جهان و جامعه عکاسان به اشتراک بگذارند. در این کسب و کار خلاقانه، از عکاسان آماتور گرفته تا حرفه‌ای‌ها حضور دارند. ابزارها نیز در این استارت‌آپ متنوعند. از موبایل گرفته تا دوربین‌های حرفه‌ای در 500px مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر بخش‌هایی که در این استارت‌آپ مورد توجه عکاسان واقع شده است می‌توان به وبلاگ این مجموعه اشاره کرد. در این بخش آموزش‌های لازم برای رشد و ارتقای عکاسان قرار گرفته است. این کسب و کار که دفتر آن در تورنتو کانادا واقع شده است کم‌کم به مجموعه‌ای تبدیل شده است که توانمندترین افراد را به خود جلب می‌کند. گردانندگان 500px در معرفی کسب و کار خود می‌گویند: «ماموریت ما، دادن پاداش به ارتقا خلاقیت بصری شما است.» تیم این مجموعه متشکل از افراد خلاق، با استعداد و باهوش است.

500px 2048 5

نمونه‌ای از عکس‌های مشهوری که روی سرویس ۵۰۰ پیکسل قرار گرفته است

لورا استنلی مدیر بخش خلاقیت این استارت‌آپ در مورد فعالیت در این مجموعه به ویژگی بارز کارکنان اشاره کرد و گفت: «ما در اینجا یک جمله معروف داریم. اینکه باحال نیست اگه اینطوری بشه… و فردا واقعا این طوری میشه.»

یکی از مدیران بخش تکنولوژی نیز با اشاره به جذابیت کار در این مجموعه گفت: «سر و کار داشتن با چالش‌های سخت و در نهایت رسیدن به محصولی که میلیون‌ها انسان در دنیا از آن استفاده می‌کنند.»

مدیر بخش دیتا و تحلیل نیز در مورد کار در 500px معتقد است که تیم این مجموعه رویاهای بزرگی در سر دارد و با اعتقاد به این رویاها تفکر خود را آرایش می‌دهد و با اراده و پشتکار محدودیت‌ها را پشت سر می‌گذارد.

500px چهار پلن مجزا در اختیار کاربران قار می‌دهد. پلن رایگان با آگهی‌های بازرگانی همراه است اما پلن شگفت‌انگیز ماهانه ۵ دلار هزینه به دنبال دارد. پلن حرفه‌ای ده دلاری است و گران‌ترین پکیج در این استارت‌آپ‌ هر ماه حدود ۲۴ دلار هزینه به دنبال خواهد داشت.

500px در اکتبر سال ۲۰۰۹ در کانادار تاسیس شد. در سال اول فعالیت این مجموعه موفق به جذب یک هزار کاربر شد. حدود دو سال بعد تعداد کاربران این مجموعه به بیش از ۸۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد. بر اساس گزارش‌ها تعداد کاربران این مجموعه در سال ۲۰۱۶ از مرز ۷ میلیون نفر عبور کرد تا اینکه امروز 500px را استارت‌آپی ۱۳ میلیون نفری می‌نامند.

استارت‌آپ 500px در سال ۲۰۱۵ رقمی معادل ۱۳ میلیون دلار را جذب کرد که همین جذب سرمایه به موقع موجب رشد سریع این کمپانی شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.