کد مطلب: ۵۷۸۲۵۷

ارزهای دیجیتال وارد فاز اصلاحی شدند / سولانا پربازده‌ترین ارز بازار

ارزهای دیجیتال وارد فاز اصلاحی شدند / سولانا پربازده‌ترین ارز بازار

در ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها و بعد از دو روز مثبت وارد فاز نزولی شد. ارزش این بازار با افتی ۳٫۶ درصدی نسبت به روز گذشته به ۲٫۳۵ هزار میلیارد دلار کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها و بعد از دو روز مثبت وارد فاز نزولی شد. ارزش این بازار با افتی ۳٫۶ درصدی نسبت به روز گذشته به ۲٫۳۵ هزار میلیارد دلار کاهش یافت. در ۲۴ ساعت گذشته حجم کل معاملات ۱۸۲ میلیارد دلار بود.

در میان ارزهای برتر بازار، بیت‌کوین ۱٫۶ درصد افت کرد و قیمت آن مجددا به زیر ۵۱ هزار دلار رسید. اتریوم هم با افتی ۵ درصدی نسبت به روز گذشته در کانال ۳۷۰۰ دلار معامله شد. کاردانو و بایننس‌کوین نیز به ترتیب ۱۰ و ۷ درصد افت قیمت داشتند.

با این حال سولانا برنده بزرگ معاملات روز گذشته بود. این رمزارز که در هفته‌های اخیر وارد ۱۰ ارز برتر شده است در ۲۴ ساعت گذته ۲۵ درصد رشد قیمت داشته است. رشد ۶۵ درصدی این ارز دیجیتال در این هفته موجب شده تا قیمت آن از مرز ۱۸۰ دلار هم عبور کرده و سقف جدیدی به ثبت برساند.

بعد از ارز دیجیتال سولانا که بیشترین رشد روزانه را به ثبت رسید، فانتوم و هارمونی هم به ترتیب با ۲۱ و ۱۶ درصد پربازده‌ترین ارزهای بازار شبانه‌روز گذشته بودند.

ارزهای دیجیتال بیت‌کوین‌کش ABC، آوالانش و سیف‌مون هم بازنده‌های بزرگ بازار دیروز بودند و همگی بیش از ۱۴ درصد افت داشتند.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سازمان بورس آمریکا وفدرال رزرو مشغول دزدی در ارزهای دیجیتال و دستکاری بازار هستند هر کسی این موصوع را در صفحه اینستاگرامش میزاره اینستاگرامش بسته میشه به مدت ۳۰ روز.لعنت تو روح پدر اینسناگرام کثافت شریک دزد.دولت آمربگا داره با کمک پارلمان نانسی کفنار پیر از مردم دزدی میکنند به مردم آمریکا اطلاع رسانی کنید

  • ناشناس

    ثعق

  • ناشناس

    فدرال رزرو و بورس آمریکا مشغول دزدی و دستکاری ارزهای دیجیتال هستند

  • ناشناس

    فدرال رزرو و بورس آمریکا مشغول دزدی در ارزهای دیجیتال هستند برای تامین کسری بوجه دولت ورشکسته بایدن اگر طرفدار آمریکا نیستی منتشرکن

    • دکتراسدالهی

      بهرحال اینکه دستی خارج از روال طبیعی بازار رمز ارزها در کار هست شکی نیست، اما اینکه موضوع تمامی رمز ارزها وافت قیمت ویا اصلاح 99درصدی رمز ارزها رو به فدرال و بورس آمریکا نسبت بدیم بنظرمنطقی نمیاد اما غیرممکن هم نیست، اگر شما منبع موثق خبر رو دارید با ذکر منبع اعلام کنید تا باور پذیرترباشه.