کد مطلب: ۳۷۹۹۹۹

گفتگوی تجارت‌نیوز با آرمین کریمی، مدیر توسعه بازار ماکسیم:

اعلام معیارهای سلامت خودرو در تاکسی‌های آنلاین / ویژگی ظاهری خودروها برایمان اهمیت دارد

اعلام معیارهای سلامت خودرو در تاکسی‌های آنلاین / ویژگی ظاهری خودروها برایمان اهمیت دارد

چکاپ و ارائه مجوز معاینه فنی خودروهای مسافربر تاکسی‌های اینترنتی در حالی که قوانین متشکلی در این زمینه وجود دارد، یک الزام در زمان ثبت نام رانندگان در سرویس‌های آنلاین تاکسی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، الزامی که عموما برای تامین امنیت جانی مسافران در نظر گرفته می‌شود اما نظارت‌های پس از آن عمدتا به وسیله گزارش‌هایی صورت می‌گیرد که از سوی مسافران به سیستم آنلاین تاکسی مورد نظر مخابره می‌شود. این موضوعی است که مدیران تاکسی آنلاین ماکسیم بر آن تاکید دارند.

آرمین کریمی، مدیر توسعه بازار ماکسیم درباره چگونگی روند نظارت بر خودروهای تحت ناوگان آنها می‌گوید: صدور معاینه فنی معتبر و یا تصمیم‌گیری برای این موضوع که چه خودروهایی می‌توانند در شهر تردد داشته باشند، طبیعتا از سمت ارگان‌های ذیصلاح انجام می‌شود.

او ادامه می‌دهد: با وجود این سرویس‌های درخواست خودروی هوشمند که در سیستم حمل‌ونقل شهری فعالیت می‌کنند ممکن است قواعدی را برای خود تعریف کنند. اما چیزی که در مجموعه ما بسیار اهمیت دارد ویژگی ظاهری خودروهاست.

کریمی با اعلام اینکه آنها برای تعیین میزان کارایی و عمر مفید خودرو بررسی‌های انجام شده در مراکز معاینه فنی را ملاک قرار می‌دهند، می‌گوید: اگر معاینه فنی معتبر باشد آن را می‌پذیریم اما همین موضوع هم بستگی به سازمان‌های متولی دارد که در این زمینه تصمیم‌گیری کنند که طبیعتا یک بازه زمانی برای عمر مفید خودروها تعریف می‌شود.

او ادامه می‌دهد: با توجه به اینکه در هر مجموعه ای ممکن است ماشین‌های فرسوده با با وجود مجوز معاینه فنی وجود داشته باشد، برای نظارت بر این خودروها که عموما در زمان ثبت نام مشکلی ندارند، تنها می‌توان از روی گزارشاتی که از مسافران دریافت می‌کنیم و نظراتی که به ما اعلام می‌شود درباره نواقص فنی خودروها تصمیماتی گرفت.

او، می‌گوید: در هر لحظه پس از دریافت فیدبک از سوی مسافران جلوی فعالیت آن خودرو گرفته می‌شود. این فیدبک می‌تواند شامل مشکلات نظافت ماشین تا نواقص فنی باشد که در هر مورد اقدامات لازم برای بهبود ارائه سرویس انجام خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.