کد مطلب: ۶۶۲۹۶۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آیفون ۱۴ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی می‌آید

آیفون ۱۴ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی می‌آید

چند ماه تا کنفرانس سالانه شرکت اپل باقیمانده و با نزدیک شدن به این رویداد مثل هرسال شاهد شایعات و خبرهای ضدونقیضی از آن هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ؛ در کنفرانس سالانه امسال‌ هم چشم‌ها بیش از همه به سری جدید گوشی‌های آیفون دوخته شده است. براساس خبرهای غیر رسمی نسخه جدید این دستگاه با عنوان آیفون ۱۴ رونمایی خواهد شد.

بنابر شنیده‌ها این گوشی هوشمند در چهار نسخه معمولی، پرو، مکس و پرومکس عرضه خواهد شد که برخلاف گذشته هریک از آن‌ها تفاوت قابل توجهی با هم دارند.

براساس شایعات، نسخه ساده آیفون ۱۴ و نسخه پرو در ابعاد ۶.۱ و دو نسخه دیگر ابعادی برابر با ۶.۷ اینچ خواهند داشت که دو نسخه‌های پرو از سری جدید تراشه‌های A16 بهره برده‌اند. درحالیکه دو نسخه دیگر از همان تراشه قبلی یعنی A15 استفاده می‌کنند.

دوربین اصلی این گوشی‌هوشمند ۴۸مگاپیکسلی خواهد بود که باتوجه به پرچمداران سایر رقبا عدد قابل توجهی نیست. به نظر می‌رسد اپل از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی promotion در این محصولات استفاده کرده است که کیفیت و رنگ‌بندی قابل قبولی به نمایش می‌گذارد.

براساس شایعات مطرح شده، قیمت پایه آیفون ۱۴ در نسخه ساده و مکس با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت به ترتیب ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار خواهد بود . این درحالی است که دو نسخه پرو و پرومکس این محصول با ظرفیت ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت به ترتیب با قیمت ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ دلار به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

این گوشی هوشمند قرار است در ظرفیت‌های ۱۲۸ ،۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت برای نسخه معمولی و مکس عرضه شود. نسخه‌های پرو آن نیز با ظرفیت‌های ۲۵۶، ۵۱۲ و یک ترابایت روانه بازار خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.