کد مطلب: ۵۶۵۷۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۵ خبر مهم برای رمزارزها / از گفته‌های ایلان ماسک تا موفقیت‌های دوج‌کوین

۵ خبر مهم برای رمزارزها / از گفته‌های ایلان ماسک تا موفقیت‌های دوج‌کوین

بعد از ریزش بیت‌کوین از محدوده حمایت ۳۰ هزار دلار تقاضا افزایش یافت و حالا این ارز در محدوده ۳۳ هزار دلار معامله می‌شود. چه اخبار تاثیرگذاری بر بازار وجود دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از ریزش بیت‌کوین از محدوده حمایت ۳۰ هزار دلار تقاضا افزایش یافت و حالا این ارز در محدوده ۳۳ هزار دلار معامله می‌شود. حالا سوال اینجاست که در شرایط حساس کنونی آیا اخبار فاندامنتال تاثیرگذاری برای بازار رمزارزها وحود دارد؟

در ادامه برخی از مهم‌ترین اخبار بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت اخیر را می‌خوانیم:

جک دورسی، مدیرعامل توئیتر در فراخوانی برای عملکرد توئیتر در سه ماه دوم سال در صحبت با سرمایه‌گذاران در رابطه با بیت‌کوین گفت: «بیت‌کوین بخش بزرگی از آینده توئیتر می‌شود. توئیتر می‌خواهد از شبکه اجتماعی تمرکززدایی کند.»

کوین‌بیس، پلتفرم پرداخت با رمزارزها، ارز دیجیتال دوج‌کوین را به لیست آلت‌کوین‌های پشتیبانی شده خود اضافه کرده و حالا فروشگاه‌های انلاین از جمله کاربران nyse می‌توانند برای پرداخت از دوج‌کوین استفاده کنند. کوین‌بیس ماه گذشته دوج‌کوین را به لیست ارزهای خود اضافه کرد و حالا هر فروشگاه آنلاینی که با shopify کار می‌کند می‌تواند از دوج‌کوین استفاده کند. کوین‌بیس ادعا می‌کند بیش از ۸ هزار تاجر و فروشنده از کوین‌بیس برای تجارت استفاده می‌کنند و این فرصتی برای دوج‌کوین محسوب می‌شود.

ایلان ماسک در نشستی تحت عنوان the B word با جک دورسی و کتی وود اعلام کرد که قصد دارد بیت‌کوین را به عنوان ارز پرداخت بپذیرد. بعد از این جلسه بیت‌کوین تا محدوده ۳۳ هزار دلار رشد کرد و اظهارات ایلان ماسک در رابطه با اتریوم هم باعث رشد قیمت این ارز تا محدوده ۲ هزار و ۲۰۰ دلار شد. همچنین ماسک ادعا کرده که مانند شرکت اسپیس‌ایکس و تسلا از بازار رمزارزها حمایت می‌کند.

چین از توقف ۹۰ درصد از استخراج رمزارز خود خبر داده است و به نظر می‌رسد به زودی ۱۰ درصد باقی‌مانده هم متوقف می‌شود. همه می‌دانند که حجم استخراج بیت‌کوین با قیمت این ارز رابطه عکس دارد و با کاهش استخراج قیمت افزایش پیدا می‌کند و حالا مدت زیادی‌ست که سهم استخراج چین از بیت‌کوین کاهش یافته اما قیمت بیت‌کوین روندی نزولی داشت.

همچنین این کشور در حال تست یوان دیجیتال در دامنه وسیع است و قرار است این ارز به زودی برای استفاده عمومی در دسترس قرار بگیرد. چین اولین کشور در راه‌اندازی رمزارز ملی است.

طرفداران ترامپ قصد داشتند یک ارز دیجیتال برای او بسازند اما گاردین گزارش داده است اطلاعات کاربر و ip آدرس‌های ایمیل و رمزهای عبور از لحاظ امنیتی ضعیف و در وب‌سایت پروژه قابل دسترس بوده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امیدوارم همه دنیا رو بیارن به ارز دیجیتال که دلار از رونق بیفته…

  • تارا

    امیدوارم این بیت کوین دیگه ارزشی در کل دنیا نداشته باشههههه که زیاد هم حایز اهمیت نیست

    • ناشناس

      با دعای گربه سیاه بارون نمیباره !

  • ناشناس

    بیت کوین راه زیاد درازی لازم نیست طی کنه چون بودنش مثبته وخوشبحال هرکی داره واقعن پولدارمیشه