کد مطلب: ۵۳۴۰۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارز دیجیتال انکر بخریم یا نخریم؟

ارز دیجیتال انکر بخریم یا نخریم؟

رمزارز انکر (ANKR) یک رمز اتریوم است، که دارای زیرساخت‌های نسل۳ و کراس پلتفرم زنجیره‌ای است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رمزارز انکر (ANKR) یک رمز اتریوم است، که دارای زیرساخت‌های نسل۳ و کراس پلتفرم زنجیره‌ای است.

شبکه نسل ۳ انقلابی ایجاد خواهد کرد!

گروه تحلیلی حسین مریدسادات، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در پادداشتی برای تجارت‌نیوز در رابطه با ارز دیجیتال انکر نوشت: مرحله بعدی شبکه مبتنی بر شبکه‌های توزیع شده است که نسل جدیدی از سیستم عامل‌ها ، برنامه‌ها و خدمات را خصوصی‌تر، ایمن‌تر، قابل اعتماد و در برابر سانسور مقاوم می‌کند.

با قطع واسطه‌ها، سازندگان و کاربران کنترل مجدد برنامه‌ها و داده‌های خود را بدست می‌آورند.

ارز دیجیتال، زیرساخت‌هایی را ایجاد می‌کند که به استقرار آسان، در دسترس، مقرون بصرفه و توزیع فوری هر نود بلاکچین در سراسر جهان کمک می‌کند.

در حال حاضر، ما سه خط تجارت مختلف داریم. راه ( Staking Nodes ) راه‌حل‌های یک کلیک برای قرار دادن نودها با امکان کسب پاداش. توسعه دهندگان API به راحتی محصولات Web3 را با دسترسی سریع API به بلاک چین و پروتکل‌های اصلی DeFi بسازید. راه ( Enterprise Solutions ) راه‌حل‌های زیرساخت کلید در اختیار برای مبادلات ارزهای رمزپایه، سیستم عامل‌های سهام، ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل داده‌ها و موارد دیگر می‌دهد.

انکر بیش از ۴۰ پروتکل بلاکچین از جمله بیت‌کوین، بایننس چاینا، دش و … را برای اهداف جمع‌آوری یا توسعه پشتیبانی می‌کند.

hvnhk lrhlj 3

تحلیل تکنیکال

بعد از ایجاد یک کانال رنج در تاریخ ۱۲ مارچ، انکر با ۴ بار برخورد به کف کانال گارد صعودی گرفت و در تاریخ ۲۳ مارچ سقف کانال رو رد کرده و با یک پول‌بک در مسیر صعودی قرار گرفت. این روند صعودی تا تاریخ ۲۸ مارچ ادامه داشت و با بازگشت به کانال رنج بیش از ۱۳۵ درصد بازدهی را به ثبت رساند.

کف کانال رنج ۰٫۱۰۲۵۷، قیمت کنونی ۰٫۱۲۴۷۱ است و بهترین مکان برای ورود قیمت ۰٫۱۱۲ است. بر اساس این تحلیل، حد سود اول میانه کانال یعنی عدد ۰٫۱۶۱ است و حد سود دوم سقف کانال یعنی عدد ۰٫۲۱۲ است.

در روزهای اخیر این ارز روندی نزولی پیش گرفته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.