کد مطلب: ۵۸۱۱۴۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال مهم برای ارز دیجیتال سیف‌مون / پروژه جدید SafeMoon، سرمایه‌گذاری یا کلاهبرداری؟

سیگنال مهم برای ارز دیجیتال سیف‌مون / پروژه جدید SafeMoon، سرمایه‌گذاری یا کلاهبرداری؟

شرکت سیف‌مون قصد دارد بستر غیرمتمرکز خود را راه‌اندازی کند و برای همین قصد دارد یک ارز دیجیتال به نام سیف‌تایتان را عرضه اولیه کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت سیف‌مون (Safemoon) اعلام کرده که محصولات جدیدی از جمله کیف پول اختصاصی ارائه می‌دهد اگرچه این خبر خوب بود اما اخبار استعفای مدیر ارشد فناوری این شرکت ناآرامی‌های زیادی به وجود آورد. به نظر می‌رسد با وجود بازخورد ضعیف در عرضه اولیه حمایت از این سکه در حال افزایش است.

یکی از مشکلات اصلی ارز دیجیتال سیف‌مون تبلیغات منفی است. تبلیغات زیاد خود این ارز باعث شده تا مشروعیتش زیر سئوال برود و بسیاری آن را به عنوان یک طرح پانزی بشناسند.

وقتی مردم احساس کنند ارز یک طرح پانزی است سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهند و سعی می‌کنند دارایی خود را هر چه زودتر نجات دهند.

مشروعیت

وقتی شرکت سیف‌مون کیف پول خود را راه‌اندازی کرد اعلام کرد: متشکرم که همراه ما بودید، ما مشکلات فنی پیش‌بینی نشده‌ای را در راه‌اندازی هر سه محصول تجربه کردیم.

بعد از اینکه کیف پول راه‌اندازی شد بسیاری از سایت‌ها برای تبلیغات لینک نسخه اندروید و ios را قرار دادند اما لینک‌ها کار نمی‌کرد.

یک کاربر نوشته: «وقتی روی لینک‌ها کلیک می‌کنم کدی ک فعال می‎شود هرگز کاری غیر از بارگزاری مجدد صفحه انجام نداده»

بعد از این ماجراها شایعه‌هایی در رابطه با کلاهبرداری سیف‌مون مطرح شد اما برخی هم نوشتند که سیف‌مون کلاهبردار نیست.

در میان هرج و مرج در رابطه با محصولات سیف‌مون یک پست منتشر شد و این شرکت را به خروج میلیون‌ها دلار از مخزن نقدینگی متهم کرد. این پست اختلافات عمده در بودجه این شرکت را برجسته کرد.

«بیش از ۲۸ میلیون توکن به کیف پول‌هایی منتقل شده که توسط تیم شرکت شناسایی نشده‌اند و این میزان معادل ۶۸ میلیون دلار است.»

غیر متمرکز

حالا این شرکت قصد دارد به سمت معاملات غیرمتمرکز حرکت کند و ارز دیجیتال سیف‌تایتان را راه‌اندازی کرده است. این شرکت عقیده دارد به دلیل محبوبیت این شرکت در آسیای شرقی و ممنوعیت معاملات رمزارزها در چین از ارز دیجیتال جدیدش استقبال می‌شود.

این شرکت تیم بزرگ و قوی برای توسعه این ارز دیجیتال استخدام کرده و به بازدهی ۱۰۰ درصدی به کسانی که در عرضه اولیه ثبت نام می‌کنند نوید می‌دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهترین ارز و بهترین تیم ممکن رو داره.منتظر باشین ببینین چه کولاکی خواهد کرد.بعد از شروع رشد،همه دنبال خرید و هولد سیف مون خواهند بود
    بماند به یادگار ۱۴۰۰،۶،۲۹

    • ناشناس

      خداوکیلی خوبه یا نه؟

    • ناشناس

      این همه ارز خوب وجود داره
      چرا میرین دنبال این آشغالا
      چرا چیزی رو می‌خرین که این همه حرف و حدیث داره
      یه ارز خوب بخرید که شب راحت سرتون رو بالش بزارین
      آخه عقل هم خوب چیزیه

    • ناشناس

      نه. خیلی ارز‌ها و تیم‌های قوی‌تر هستن. بعلاوه اینکه تو بازار کریپتو کلا فاندا خیلی مهم نیست. هر ارز و جریانی که بیشتر meme باشن ارزششون بالا می‌ره. از SOL و ADA و AVAX گرفته تا PYR و ZCX. سیف‌مون یک پروژه مرده‌ست و دوران meme بودنش خیلی وقته به سر رسیده.

  • ناشناس

    سیفمون نیاز به صبر داره.پروژه های خوبی داره که در صورت اجرا قیمت ارز بسیار بالا میره .

  • کامبیز

    ارز خوب و آینده داری هست قطعا ،اما با توجه به وعده هایی که دادند وسقوط شدیدی که کرده کمی پیچیده شده اوضاعش،من که همچنان چشم انتظارشم

  • بیل ماسک

    سلام.کیف پولش برای اندروید منتشر شده و قابل قبول هم هست.پس کلاهبرداری نیست.

  • ناشناس

    من ۴۱۲۵۰۰۰۰۰واحدسیفمون دارم بازم پول داشته باشم دوباره خریدمیکنم

  • ناشناس

    سلام ماکه ازصرافی بیت پین سیفمون خریدیم ورژن ۲بایدچکارکنیم