کد مطلب: ۵۷۶۵۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شرکت‌های بزرگ به دنبال استخدام متخصصان رمزارز

شرکت‌های بزرگ به دنبال استخدام متخصصان رمزارز

این روزها آگهی‌های استخدام در حوزه رمزارزها به شدت افزایش داشته است و برخی از موسسات مالی، فروشگاه‌های آنلاین و سازمان‌های رسانه‌ای از افراد با تجربه در زمینه رمزارزها و بلاکچین دعوت به همکاری کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با رشد روزافزون صنعت بلاکچین و نیاز به بروزرسانی این کسب و کار بسیاری از شرکت‌های بزرگ، موسسات مالی و حتی آژانس‌های دولتی اعلام کردند در حوزه رمزارزها متخصص استخدام می‌کنند.

در ماه فوریه آمازون اعلام کرد به دنبال مدیر توسعه نرم‌افزار در مکزیک است تا در راه‌اندازی یک روش پرداخت جدید به این شرکت کمک کند. هدف این پروژه راه‌اندازی درگاه پرداخت با ارز دیجیتال بود تا ساکنان مکزیک بتوانند هنگام خرید از آمازون از ارز دیجیتال استفاده کنند.

اگرچه شایعاتی وجود دارد که آمازون قصد دارد سیسم پرداخت با بیت‌کوین را تا سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی کند اما این شرکت هنوز به طور رسمی چنین برنامه‌هایی را اعلام نکرده است. آمازون درماه جولایی هم به تغییر احتمالی نحوه پرداخت مشتریان خود اشاره کرد.

کمپانی اپل، بزرگ‌ترین شرکت جهان از لحاظ ارزش بازار هم در ماه می اعلام کرد برای توسعه پرداخت‌های جایگزین به مدیری نیاز دارد که در ارائه پرداخت‌های جایگزین از جمله رمزارزها تجربه داشته باشد.

موسسات دولتی

فقط شرکت‌های غیر دولتی نیستند که متخصص رمزارز استخدام می‌کنند. در ماه آوریل بانک انگلستان اعلام کرد به دنبال ۷ متخصص حوزه رمزارزها برای تکمیل تیم فنی خود است. همچنین گفته می‌شود وزارت دارایی ژاپن در حال بررسی افزایش تعداد کارمندان خود برای رسیدگی به مقررات استیبل‌کوین‌های دارای فیات است.

جی‌پی‌مورگان، بانک سرمایه‌گذاری بزرگ آمریکا از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، مهندسین، بازاریابان و حسابرسان متمرکز بر صنعت بلاکچین دعوت به همکاری کرده است.

شرکت فیدلتی هم گفته تعداد کارکنان خود را ۷۰ درصد افزایش می‌دهد و به دنبال متخصصان رمزارز برای پاسخگوی نیاز مشتریان خود است. کوین‌بیس بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال که در بورس نزدک هم فعالیت می‌کند اعلام کرده قصد دارد با استخدام افراد محلی در هند به جمعیت هند دسترسی پیدا کند.

رسانه‌ها

حتی رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران آشنایی به فضای بلاکچین ندارند و گزارش‌ها از فضای رمزارزها در رسانه‌های خاص منتشر می‌شود.

رسانه بلومبرگ در زمینه ارزهای دیجیتال و بازار رمزارزها روزنامه‌نگار استخدام می‌کند و مجله تایم به دنبال یک مدیر مالی آشنا به بیت‌کوین و رمزارزها می‌گردد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.