کد مطلب: ۵۶۰۹۶۶

شرکت‌های سرمایه‌گذاری جهان ارز دیجیتال بیشتری می‌خرند

شرکت‌های سرمایه‌گذاری جهان ارز دیجیتال بیشتری می‌خرند

یک بررسی جدید نشان می‌دهد مدیران صندوق‌های پوشش ریسک، شرکت‌های مدیریت ثروت و سرمایه‌گذاران نهادی که در حال حاضر دارایی ارز دیجیتال داشته و اکثر آنها هم تمایل دارند که این دارایی را افزایش دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک بررسی جدید نشان می‌دهد مدیران صندوق‌های پوشش ریسک، شرکت‌های مدیریت ثروت و سرمایه‌گذاران نهادی در حال حاضر دارایی ارز دیجیتال داشته و اکثر آنها هم تمایل دارند که این دارایی را افزایش دهند.

این پژوهش که توسط شرکت مدیریت دارایی دیجیتال نیکل لندن انجام شده است نشان می‌دهد ۸۲ درصد از سرمایه‌گذاران شرکت‌های مدیریت ثروت به دنبال آن هستند که تا سال ۲۰۲۳ دارایی‌های دیجیتال خود را افزایش دهند.

در این پژوهش که به صورت آنلاین طی دو ماه گذشته انجام شده ۱۰۰ نفر از مدیران ثروت و سرمایه‌گذاران نهادی کشورهای امریکا، فرانسه، انگلستان، آلمان و امارات متحده عربی شرکت داشتند.

۴۰ درصد از پاسخ‌دهندگان تاکید کردند که دارایی‌های خود را به صورت چشمگیری افزایش خواهند داد، تنها هفت درصد اعلام کردند که به دنبال کاهش دارایی‌های دیجیتال خود هستند و تنها یک درصد گفت که تمایل دارد کل دارایی‌های دیجیتال خود را بفروشد.

با این حال بر اساس اعلام نیکل، اکثر این سرمایه‌گذاران اعلام کردند که تصمیم آنها به شدت وابسته به روند بازار رمزارزها خواهد بود.

در این نظرسنجی، علت اصلی افزایش سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال، چشم‌انداز مثبت بازار رمزارزها در بلندمدت اعلام شده است. حتی با وجود سقوط اخیر بازار، بیت‌کوین ۱۸ درصد و اتریوم بیش از ۲۱۵ درصد از ابتدای سال ۲۰۲۱ بازدهی داشته‌اند.

حدود ۳۸ درصد از مشارکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که داشتن رمزارزها در پرتفوی سرمایه‌گذاری به آنها اعتمادبه نفس بیشتری می‌دهد و ۳۷ درصد هم دلیل نگهداری ارزهای دیجیتال را خریدهای زیاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ و شرکت‌های پیشرو در حوزه کریپتو دانستند.

آخرین اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.