خبر فوری:

کد مطلب: ۵۴۸۸۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ایلان ماسک فریب خورد! / دوج‌کوین ارز پرداخت تاکسی‌های آلمانی

ایلان ماسک فریب خورد! / دوج‌کوین ارز پرداخت تاکسی‌های آلمانی

یک شرکت تاکسیرانی آلمانی که از ماشین‌های تسلا استفاده می‌کند قبل از ایلان ماسک دوج‌کوین را به عنوان ارز پرداخت پذیرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک شرکت تاکسیرانی آلمانی که از ماشین‌های تسلا استفاده می‌کند قبل از ایلان ماسک دوج‌کوین را به عنوان ارز پرداخت پذیرفته است. این شرکت تاکسیرانی آلمانی از ماشین‌های تسلا برای جابه‌جایی مسافران خود استفاده می‌کند و می‌خواهد قبل از تسلا از دوج‌کوین به عنوان ارز پرداخت استفاده کند.

استفاده از دوج‌کوین برای کرایه تاکسی

این شرکت تاکسیرانی مستقر در آلمان که فقط از خودروهای تسلا استفاده می‌کند اوایل هفته قبل اعلام کرد که این شرکت به اولین شرکت تاکسیرانی در آلمان تبدیل شده که دوج‌کوین را به عنوان ارز پرداخت پذیرفته است.

استفان مولر، مالک شرکت تاکسیرانی در رابطه با این تصمیم گفت: این تصمیم در ابتدا فقط ایده‌ای برای بازاریابی بود اما بعدا از این تصمیم استقبال شد و ما تصمیم گرفتیم این ایده را عملی کنیم.

این شرکت ارزهای بیت‌کوین و اتریوم را هم برای پرداخت می‌پذیرد اما به دلیل قیمت بالای این دو ارز بیشتر بر روی دوج‌کوین که قیمت پایینی دارد تمرکز کرده است.

الهام از ایلان ماسک

مولر در ادامه گفت: ایده اولیه استفاده از دوج‌کوین به عنوان ارز پرداخت از پسرم بود. پسرم به دوج‌کوین علاقه زیادی دارد و ماه‌ها پول روی این ارز سرمایه‌گذاری کرده است.

قطعا این ایده از ایلان ماسک به صاحبان این شرکت آلمانی رسیده است. مدیرعامل تسلا که بزرگ‌ترین حامی دوج‌کوین شناخته می‌شود، بعد از عدم پذیرش بیت‌کوین به عنوان ارز پرداخت قصد داشت از دوج‌کوین به عنوان ارز پرداخت استفاده کند.

ایلان ماسک در اغلب موارد نسبت به دوج‌کوین رویکرد خوبی داشته و حتی قرار است این ارز را ارتقا دهد و دوج‌کوین را به فضا بفرستد.

به نظر می‌رسد این پدر و پسر آلمانی ایده ایلان ماسک را زودتر از خود او عملی کردند و حالا دست ایلان ماسک در پوست گردو مانده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • روزبه

    بیااینم ازاین الانه ک دوج پروازکنه اوووف گرفتاری شدیم بااین آلمانی ها

  • اردل

    تا سال ۲۰۳۰ تقریبا همه کشورها از ارزهای دیجیتال یا ملی یا جهانی استفاده خواهند کرد . روش های پرداخت سریع تر و اسانتر و با امنیت بیشتری انجام خواهد شد .