کد مطلب: ۵۴۳۰۷۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جنگ پادشاه بازار با عرضه / دوج‌کوین به ایلان ماسک توجه نمی‌کند!

جنگ پادشاه بازار با عرضه / دوج‌کوین به ایلان ماسک توجه نمی‌کند!

به نظر می‌رسد بعد از ریزش شدید بازار، بیت‌کوین در محدوده ۴۰ هزار دلار تثبیت شده است اما زور تقاضا در این محدوده به عرضه نمی‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حالا که بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار ریزش کرده برای فتح دوباره سقف تاریخی خود با مقاومت‌های زیادی روبه‌رو است. به نظر می‌رسد اولین چالش بیت‌کوین مقاومت محدوده ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار باشد.

بازار بعد از ریزش اخیر رشد کرده است اما ارزها بعد از شکستن کانال صعودی خود هنوز روند نزولی دارند و احتمالا یکی از دلایل درجا زدن بازار هم از دست رفتن کانال صعودی است.

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار، تقریبا اکثر ارزها رشد کردند اما جدال عرضه و تقاضا در بیت‌کوین باعث شده آلت‌کوین‌ها هم منتظر نتیجه جنگ عرضه و تقاضا باشند.

دوج‌کوین که تا ۲۳ سنت ریزش کرده بود حالا در محدوده ۳۹ سنت معامله می‌شود و کاردانو هم به حدود ۱/۷۵ دلار رسیده است. اتریوم به محدوده ۲/۸ هزار دلار رسیده و چالش عرضه و تقاضا دارد و بایننس‌کوین هم در محدوده ۴۰۰ دلار درجا می‌رند.

کارشناسان عقیده دارند بازار تقریبا به روال عادی خود بازگشته اما برای شروع دوباره روند صعودی بازار باید فعلا صبر کرد.

مارکت‌کپ بازار از ۲/۳ تریلیون دلار به ۱/۸ تریلیون دلار کاهش پیدا کرده و برخی شایعات حاکی از آن است که بسیاری از نهنگ‌ها بیت‌کوین‌های خود را فروخته و پولش را از بازار خارج کردند.

1

احتمالا فعلا بازار در همین حوالی با عرضه درست و پنجه نرم کند اما کارشناسان عقیده دارند بازار در بلندمدت روندی صعودی دارد.

ایلان ماسک هم دیروز در توئیتر خود سیگنال دوج‌کوین یک دلاری داد اما چون بازار روند صعودی ندارد این ارز هنوز واکنشی نشان نداده است و به نظر می‌رسد دوج‌کوین دیگر به حرف ایلان ماسک گوش نمی‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهتر که ریخت و خداکنه کلا صفر بشه و تو پوز تجارت نیوز و دلال ها بخوره از روزی تبلیغ بین کوین تو صفحتون گذاشتین مردم رو بدبخت کردین

    • ناشناس

      شماکه از ضرر هموطنان خوشحالی اسم خودت هم میزاری آدم؟؟

    • جانگیر

      اعصاب نداریا !!
      چقدر ضرر کردی ?