کد مطلب: ۵۳۷۴۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار در انتظار اخبار خوب! / اتریوم کلاسیک همچنان در مدار صعود

بازار در انتظار اخبار خوب! / اتریوم کلاسیک همچنان در مدار صعود

تقریبا همه ارزهای دیجیتال از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا امروز با سودهای نجومی همه را متعجب کردند اما حالا زور خریدار کم شده و بازار روندی رنج دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگرچه برخی از ارزها سقف‌های جدید و سودهای زیادی محقق کردند اما روند بازار به دلیل روند رنج بیت‌کوین مانند گذشته نیست و همین موضوع پیش‌بینی روند آینده ارزهای دیجیتال را سخت کرده است. درست است که کارشناسان روند بیت‌کوین را در بلندمدت صعودی می‌دانند اما عقیده دارند بازار نیازمند اصلاح زمانی یا قیمتی است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۵ ارز اول از لحاظ مارکت‌کپ روندی نزولی داشتند و به غیر از بیت‌کوین به ارز اتریوم، دوج‌کوین و بایننس‌کوین سقف‌های جدید ثبت کرده و در حال اصلاح هستند.

دوج‌کوین هم با ادامه اصلاح جای خود در رتبه چهارم مارکت‌کپ را به ریپل داد.

Capture 3

کاردانو نسبت به روز گذشته حدود ۸ درصد رشد کرده و این ارز در سقف تاریخی خود معامله می‌شود.

ارز ایاس هم نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۹ درصد رشد کرده و قیمت این ارز به ۱۲ دلار رسیده استو ایاس در یک هفته گذشته هم عملکردی فوق‌العاده داشته و سرمایه دارندگان این ارز در عرض یک هفته دو برابر شده است.

Capture 4

اتریوم کلاسیک هم بعد از رشد و سقف‌شکنی اتریوم رشد زیادی کرده است و در یک هفته گذشته بیش از ۲۰۰ درصد بازدهی مثبت داشت.

کارشناسان عقیده دارند بازار فعلا منتظر است اما دو سناریو برای آینده بازار محتمل است، ممکن است یک خبر فاندامنتال خوب به بازار برسد و این سقف شکسته شود و به سمت اهداف بالا برویم و ممکن است اصلاح ادامه داشته باشد و بیت‌کوین در کانال ۵۰ هزار دلار به سمت پایین حرکت کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.