خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۸۱۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اتریوم سقف جدید زد / رشد هزار درصدی یک ارز جدید!

اتریوم سقف جدید زد / رشد هزار درصدی یک ارز جدید!

در حالی که بیت‌کوین جان صعود ندارد اتریوم از محدوده دو هزار و ۵۰۰ دلار تا سه هزار ۸۰۰ دلار رشد کرده و هر روز سقف جدیدی ثبت می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین نسبت به دیروز حدود یک درصد رشد کرده است و در محدوده ۵۸ هزار دلار معامله می‌شود اما اتریوم در ادامه رشدهای شارپی خود دوباره سقف جدیدی ثبت کرد و تا ۳۸۰۰ دلار بالا رفت.

اگرچه بیت‌کوین بعد از ریزش از محدوده ۶۵ هزار دلار نتوانست به سقف قبلی خود برگردد اما برخی از کارشناسان عقیده دارند حفط محدوده ۵۰ هزار دلار باعث شد اعتماد در نسبت به بازار از بین نرود و اگر در بازار اصلاح قیمتی شدید داشتیم بازگشت به این محدوده زمان‌بر و سخت می‌شد.

دوج‌کوین هم در ادامه اصلاح خود به ۶۵ سنت رسیده است و نسبت به دیروز حدود ۵ درصد افت کرده است.

Capture 6

همچنین ارز دیجیتال شیبا به رتبه ۲۶ مارکت‌کپ رسیده است و نسبت به دیروز ۴۰۰ درصد رشد کرده است. این ارز در یک هفته گذشته حدود هزار درصد بازدهی مثبت ثبت کرده است.

بایننس‌کوین و کاردانو هم نسبت به دیروز حدود ۲ درصد بازدهی مثبت داشتند اما این دو ارز فعلا روندی رنج دارند.

Capture 7

کارشناسان عقیده دارند فعلا حال و روز بازار خوب است و ارزها دارند راه طبیعی خودشان را می‌روند اما دو سناریو برای بازار محتمل است. ممکن است یک خبر فاندامنتال خوب به بازار برسد و سقف ۶۰ هزار دلار برای بیت‌کوین شکسته شود و به سمت اهداف بالا برویم و ممکن است اصلاح ادامه داشته باشد و بیت‌کوین در کانال ۵۰ هزار دلار به سمت پایین حرکت کند.

آخریت اخبار رمزارزها را در صفحه ارزهای دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.