کد مطلب: ۵۵۰۰۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رمزارزها در میان کشمکش! / رشد ۲/۵ درصدی ارزهای دیجیتال

رمزارزها در میان کشمکش! / رشد ۲/۵ درصدی ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین نتوانست محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد و تا ۳۱ هزار دلار ریخت اما در ۲۴ ساعت گذشته بازار با افزایش تقاضا همراه شده و بیت‌کوین به ۳۴ هزار دلار رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین یک محدوده حمایت استاتیک در محدوده ۳۰ هزار دلار دارد که در جریان ریزش اخیر به همین محدوده واکنش نشان داد و برگشت. ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۳۰ هزار دلار جذابیت قیمتی زیادی ایجاد کرد و خریدار در این محدوده زیاد شد.

عملکرد هفتگی اکثر ارزهای بازار رمزارزها نزولی است و اکثر ارزهای دیجیتال حدود ۵۰ درصد زیر سقف قیمتی خود معامله می‌شوند.

بایننس‌کوین در محدوده ۳۵۰ دلار معامله می‌شود و دوج‌کوین تا ۳۲ سنت ریزش کرده است. ارز دیجیتال کاردانو هم با وجود اخبار خوبی که دارد اما حدود ۱/۵ دلار معامله می‌شود.

hvnhk lrhlj 5

روند نزولی بازار کریپتوکارنسی در حالی است که برخی کشورها مانند کشور السالوادور بیت‌کوین را به عنوان پول قانونی پذیرفته است و از این ارز به عنوان پول رایج در کشور خود استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد به زودی بسیاری از کشورها ارزهای دیجیتال را به رسمیت می‌شناسند.

این روزها اتفاققات عجیب در بازار رمزارزها زیاد است. رمزارزها در میان کشمکش مخالفان و موافقان گیر کرده‌اند. گروه هکرهای کلاه سفید ایلان ماسک را به دلیل توئیت‌هایش در رابطه با بازار کریپتوکارنسی تهدید کردند و دونالد ترامپ هم عقیده دارد بیت‌کوین یک کلاهبرداری است.

هم‌زمان با سقوط بیت‌کوین و کلیت بازار رمزارزها حجم لیکوید در بازار رمزارزها به بالای یک میلیارد دلار رسید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.