کد مطلب: ۵۳۸۷۴۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین طلای آینده / پیش‌بینی بیت‌کوین ۲۵۰ هزار دلاری

بیت‌کوین طلای آینده / پیش‌بینی بیت‌کوین ۲۵۰ هزار دلاری

مدیر عامل شرکت مورگان‌کریک (Morgan Creek Capital) پیش‌بینی کرد بیت‌کوین می‌تواند ظرف مدت پنج سال آینده به قیمت ۲۵۰ هزار دلار برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مارک یوسکو، مدیرعامل یک شرکت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی کرد بیت‌کوین به زودی از نظر ارزش با طلا رقابت خواهد کرد.

مارک یوسکو رشد و پذیرش سریع بیت‌کوین را با رشد شرکت‌های فیس‌بوک، اپل، آمازون، نت‌فلیکس و گوگل مقایسه کرد و گفت: «بیت‌کوین یک شبکه است، این پلتفرم سریع‌ترین شبکه در طول تاریخ است که ارزش آن به یک تریلیون دلار رسیده است.»

یوسکو پیش‌بینی می‌کند بیت‌کوین از نظر ارزش پولی جای طلا را می‌گیرد و می‌گوید: «اگر ارزش پولی طلا چهار تریلیون دلار باشد، بیت‌کوین باید به کل آن برسد.»

در حال حاضر دامیننس بیت‌کوین که حدود ۱٫۱ تریلیون دلار است و با توجه به پیش‌بینی یوسکو بیت‌کوین می‌تواند در آینده به قیمت ۲۳۵ هزار دلار برسد.

با اینکه این مدیر سرمایه‌گذاری بیت‌کوین را ارزشمند می‌داند اما در رابطه با دوج‌کوین گفت: «در بازار کریپتوکارنسی‌ها هزاران سکه وجود دارد که واقعا بی‌فایده‌اند و به نظرم دوج‌کوین هم یکی از آن‌هاست» در حال حاضر بیت‌کوین در محدوده ۵۹ هزار دلار و اترویم در بالاترین سطح خود یعنی ۴ هزار دلار معامله می‌شود.

منبع: کوین‎‌تلگراف

این خبر ترجمه‌ای از تحلیل‌های خارجی و صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای برای خرید یا فروش آنها نمی‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • قسط بده

    ۳ ماهه حقوق نگرفتم. اعصاب ندارم.!!

  • ناشناس

    رمز ارز = تسهیل پولشویی

  • شاکی

    شما واستون درس نمیشه تبلیغ الکی نکنید ؟
    در ماجرای بورس شما و امثال شما و البته نادانی خود ما مردم باعث شد اموال ما به تاراج بره.
    اینم از بیت کوین که اینجوری براش تیتر میزنید که طلای آینده هست.

  • محمد

    خدارو شکر تجارت نیوز رو همه میشناسن و میدونن سر بورس چه بلایی سر مردم آورد با اون پیش بینی های الکی