خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۳۸۷۲

ثبت نام تاکسی‌های اینترنتی در سامانه «سماس» / سهمیه ۳۰۰ لیتری برای هر ماه

ثبت نام تاکسی‌های اینترنتی در سامانه «سماس» / سهمیه 300 لیتری برای هر ماه

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تمام فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه «سماس» ثبت کنند و می‌توانند بر اساس پیمایشی که داشتند تا سقف 300 لیتر سوخت دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: تمام فعالان حوزه‌های اینترنتی در حمل و نقل عمومی چه خودرو و چه موتورسیکلت موظف هستند اطلاعات خود را در سامانه سامانه اطلاعات سفر «سماس» وارد کنند.

وی بیان کرد: بر اساس این دستورالعمل تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه ثبت کنند و متناسب با پیمایشی که داشتند می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند.

ضامنی افزود: با راه‌اندازی این سامانه اقدامات به صورت سیستمی انجام می‌شود و دیگر زمان‌بر نخواهد بود و با ثبت پیمایش‌ها، استعلام‌های مورد نظر به صورت سیستمی انجام می‌شود و افراد می‌توانند سهمیه سوخت خود را در این حوزه دریافت کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار کرد: بر اساس این سامانه خودروهای دوگانه‌سوز و تک‌سوز استعلام‌های لازم را دریافت می‌کنند و هر ماه سهمیه سوخت آنها اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت وزارت نفت مدل جدیدی را ارائه کرد که آن هم پرداخت اعتباری مابه‌التفاوت قیمت پایه سوخت نسبت به آزاد بود و این اقدام برای اولین بار در کشور انجام می‌شود.

ضامنی بیان کرد: تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدارس و آژانس‌ها به این شکل سوخت خود را دریافت می‌کنند و بر اساس پیمایشی که داشتند، سهمیه سوخت به آنها اختصاص می‌یابد. تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند بر اساس پیمایشی که داشتند تا سقف 300 لیتر سوخت دریافت کنند. آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی هم ماهانه تا سقف 200 لیتر می‌توانند از این سهمیه سوخت استفاده کنند.

وی یادآور شد: سرویس‌های مدارس هم بر اساس آنچه که اعلام شده بود 120 لیتر سهمیه سوخت در طول هر ماه دارند و اگر خودرویی دوگانه‌سوز باشد 60 درصد از این سهمیه اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اضافه کرد: در تاکسی‌های اینترنتی پیمایش آنها متناسب با نرم‌افزارها مشخص است و بر اساس همان پیمایش سهمیه سوخت‌آنها اختصاص خواهد یافت.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مولوی

    سلام من هم می خواهم برای سهمیه سوخت اسنپ ثبت نام کنم ولی گزینه ای برای این منظور پیدا نکردم ممنون میشم اگر بنده را راهنمایی کنید .

    • ناشناس

      فقط شماره کارت وشبا رو تو برنامه اسنپ وارد کنی اونا خودشان به حساب واریز میکنن نیازی به ثبت نام نیست

    • اسنپ

      من الان دوساله که هیچ سهمیه ای نگرفتم اینا مسخره بازیه

    • ناشناس

      سلام من در ۶ روزه اول ۱۹۸ تا سفر رفتم یعنی ۲۸ تا بیشتر از حرفه خودتون چرا پاداش منو نمیریزید اگر نه که من از همدان خدمت برسم

    • شاخی

      ۱۹۸ سفر تو ۶ روز رفتم یک هفته هم از روزه اخرش که وقت داد ه بودید میگذره جواب بدید لطفا .پاداش من چی میشه

  • ناشناس

    چرا سهمیه بنزین برای من که در تپسی کار میکنم واریز نمیشه؟

  • ناشناس

    سلام من توی مپسی کار میکنم برام سهمیه سوخت دو ماه نیومده

  • ناشناس

    اسنپ یه استثمارگر کثیف راننده برده اسنپ ومسافر از روی احتیاج با این کرایه های مزخرف و کمیسون بالا و عوارض شهرداری اسنپ دزد

  • وحید فلاحی

    سلام من دوماه شروع ب ‌کار کردم تو اسنپ ولی سهمیه بنزین برام واریز نمیشه لطفا رسیدگی کنید

  • ناشناس

    سلام پلاک جدیدچطور‌ ثبت‌کنیم

  • ناشناس

    سلام چطور ثبت نام کنم برا بنزین اسنپ یه مسلمونی راهنمایم کنه

  • ناشناس

    سلام وقت بخیر خدمت گذاری تان ممنونم منم تاکسی اینترنتی هسهم الان برج قبل واسعه من واریز نشد میگن پیمایش ماهانه باید200کیلومترباشدتاصهمیه بنزین دادشودالان کم وزیادمن مسافرکشی میکنم مصرف دارم حداقل همان مقدار مصرف ی که واریز کنیدخواهشن ازحق فرزندم نزنم به پول آزاد بنزین بدهم ببخشید وقت گرفت م

  • ناشناس

    سلام سه ماه سهمیه اعتباری واریز نمیشه. تورا خدا پیگری. کنید. خیلی. آزاد زدم. ولی سه ماه واریز نمیش. ممنونم

  • ناشناس

    سلام لطفا راهنمایی کنید میخوام واسه ثبت نام سهمیه سوخت ثبت نام کنم