خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۳۰۷۳

بازگشت نهنگ‌ها به بازار بیت‌کوین / بیت‌کوین کی به اوج خود می‌رسد؟

بازگشت نهنگ‌ها به بازار بیت‌کوین / بیت‌کوین کی به اوج خود می‌رسد؟

بر اساس آمار منتشر شده یک معامله‌گر بزرگ بیت‌کوین که ماه گذشته ۳۰۰۰ بیت‌کوین فروخته بود طی سه روز آنها را بازخرید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از سقوط تاریخی در این هفته، حالا خبرهای مثبتی از بیت‌کوین به گوش می‌رسد که مهمترین آنها بازگشت یک نهنگ مرموز به جبهه خرید این ارز دیجیتال بوده است.

بر اساس اعلام خبرگزاری ایتزبلاک‌چین، یک نهنگ طی سه روز (۱۵، ۱۸ و ۱۹ می) جداگانه در مجموع ۳۵۲۱ بیت‌کوین خریداری کرده است. اولین خرید او در روز ۱۵ می ۷۵۳ بیت‌کوین بوده و در جریان نوسانات بازار هم دو خرید با حجم ۹۶۵ و ۱۸۰۳ بیت‌کوین داشته است. بدین ترتیب متوسط قیمت خرید بیت‌کوین این نهنگ به ترتیب ۵۰۰۵۰، ۴۴۷۸۲ و ۴۱۸۹۷ دلار به ثبت رسیده است.

نکته جالب این است که این سرمایه‌گذار در روز ۹ می ۳۰۰۰ بیت‌کوین با متوسط قیمت ۵۸ هزار و ۵۰۳ دلار فروخته بود. همین نهنگ در ژانویه حدود ۱۲ هزار بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۳۵ تا ۴۰ هزار دلاری فروخته بود.

فعالان بازار به دقت فعالیت نهنگ‌های بازار را رصد می‌کنند تا روند آتی قیمت‌ها را پیش‌بینی کنند چرا که افرادی که بیت‌کوین‌های زیادی دارند می‌توانند با خرید و فروش دارایی‌های خود قیمت‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار دهند.

بیت کوین روز چهارشنبه به زیر ۳۰ هزار دلار هم رسیده بود اما پس از آن با رشدی ۳۰ درصدی مواجه شد و به محدوده ۴۰ هزار دلاری بازگشت. با این حال این رمزارز همچنان از سقف تاریخی ۶۴ هزار دلاری خود فاصله زیادی دارد.

اصلاحات بزرگ برای معامله‌گران باتحربه رمزارز چیز تازه‌ای نیست اما بزرگی این بازگشت اخیر شگفتی زیادی را برانگیخته است. در کمتر از ۳۵ روز بیت‌کوین بیش از ۵۳ درصد از سقف خود اصلاح کرده بود.

با وجود این افت، برخی تحلیلگران و نظریه‌پردازان به چرخه چهار ساله باور دارند. آنها می‌گویند اگر بیت‌کوین چرخه‌های قبلی خود را تکرار کند، بازار صعودی فعلی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ به اوج خود خواهد رسید.

منبع : کوین‌تلگراف

مهمترین اخبار حوزه رمزارز را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • R

    حساب کردم بیش از هزار میلیارد تومن سود کرده
    خوش شانس

    • ناشناس

      چیزی به نام شانس (همون یهوی از نا کجا آباد) از نظر منطقی وجود نداره بلکه این شخص با محاسبات و قدرتی که داره وضع رو به سود خود کنترل کرده. دانش قدرت میاره حتی بیشتر از ثروت

  • ناشناس

    خدایا به داد همه مردم برس خیلی ها پولشون آوردن اینجا دولتها هم بدون هیچ توجه به زبان و ضرر مردم تصمیم می گیرند

  • ناشناس

    خریدشه انجام داده
    پس الان فروشنده است یعنی میره صف فروش

  • علی

    من نمی دونم واسه چی دائم اخبار رمز ارزها رو اعلام می کنید،می خواید مثل بورس مردم رو بدبخت کنید،جوونها رو تنبل و پول پرست کردید با این روش قمار،کسی دیگه دنبال زحمت کشیدن نیست تو این مملکت،کارمندا همه به جای انجام امور مردم و کشور،پشت سیستم های بیت المال دنبال این خرید و فروش ها هستند،همش هم شما با دامن زدن به این اخبار،مردم رو تحریک می کنید.کسی راضی به کم نیست.یه شبه همه می خوان میلیاردر بشن.نکنید،دست بردارید