کد مطلب: ۵۴۶۰۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

توصیه یک میلیاردر برای سرمایه‌گذاری روی رمزارزها!

توصیه یک میلیاردر برای سرمایه‌گذاری روی رمزارزها!

مارک‌کوبان، مالک باشگاه بسکتبال دالاس‌ماوریکس که اخیرا به دلیل سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی بلاک‌چین پالی‌گان در رسانه‌ها سر و صدای زیادی کرده است از راز سرمایه‌گذاری خود در رمزارزها پرده برداشت. راز مارک‌کوبان در سرمایه‌گذاری در رمزارزها چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، مارک‌کوبان در دو سال گذشته در زمینه بلاک‌چین فعال است و پروژه‌های جالب توجه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کند و بقیه را هم به سرمایه‌گذاری در این حوزه تشویق می‌کند.

این میلیاردر در مصاحبه با CNBC مهم‌ترین ائلویت‌های خود برای انتخاب پروژه‌های بلاک‌چین برای سرمایه‌گذاری را اجرای قراردادهای هوشمند عنوان کرد.

«بیشتر مردم در مقایسه شبکه اتریوم و بیت‌کوین به سرعت و هزینه انتقال توجه می‌کنند. هرچند این موارد مهم هستند اما برای من توسعه بلاک‌چین از طریق قراردادهای هوشمند مهمتر است.»

بستر اتریوم از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند. همچنین این بستر علاوه بر پروژه‌های بومی خود میزبان پروژه‌های غیرمتمرکز دیگر هم است.

کوبان اتریوم را با اینترنت مقایسه می‌کند. این بلاک‌چین می‌تواند میزبان سیستم‌ عامل‌های مختلف، پروژه‌های غیرمتمرکز و سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی باشد. این پروژه می‌تواند کارهای اقتصادی انجام دهد و به عنوان یک بستر زیرساخت کاملا فعال عمل کند.

شبکه اتریوم

مارک‌کویان توصیه می‌کند که شبکه‌های فعالی مانند اتریوم که فعال‌ترین توسعه‌دهندگان را دارد و برنامه‌های کاربردی قابل توجهی به کاربران خود ارائه می‌کند می‌تواند آینده خوبی داشته باشد.‌

علاوه بر این شبکه اتریوم هزینه‌های قابل توجهی از طریق معاملات درون شبکه‌ای ایجاد می‌کند. برای پردازش هر معامله که شامل اتریوم، پروژه‌های غیرمتمرکز یا NFT باشد، کاربران باید هزینه بپردازند. کوبان معتقد است چنین الگویی کاملا منطقی است زیرا یک جریان درآمد واقعی ایجاد می‌کند.

مارک‌کوبان اخیرا روی پروژه پالی‌گان سرمایه‌گذاری کرده است که این ارز هم در شبکه اتریوم فعالیت می‌کند و راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات ازدحام شبکه اتریوم و مقیاس‌پذیری این ارز ارائه می‌کند. علاوه بر این کوبان در پروژه‌های غیرمتمرکز، NFTو بیت‌کوین و اتریوم هم سرمایه‌گذاری کرده است.

این خبر ترجمه‌ای از اخبار خارجی برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار رمزارزها است و تجارت‌نیوز توصیه در خرید و فروش رمزارزها ندارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    Ada matic

  • Akbar

    دولت ایران دقیقه به دقیقه داره اعلام میکنه که صرافی هارومیخوادببنده و مزرعه رمزارزهارومیخوادجمع کنه ولی این همه تبلیغات نمیدونم واسه چیه
    جمع کنیداین تبلیغات مزخرف رو مردم روبیچاره کردین

    • حسن روحانی

      متاسفم برات
      معلوله خیلی از دنیا و پیشرفت عقبی.
      نمیمری اگه حرف نزنی،
      درمورد چیزی که اطلاعات نداری اظهار نظر نکن.
      مدیون میشی.

    • ناشناس

      دولت ایران فقط جاییکه پول میگیره اقدام به عمل میکنه
      بقیش حرف مفت

  • ناشناس

    بیش از پنج هزار نوع رمز ارز ریخته تو بازار مردم تشویق می کنند سرمایه گذاری کنند
    از حس طمع مردم استفاده میکنند مقداری هیچ به مردم میفروشند

  • Bahar

    بازار خوبی دارد رمز ارز بشرط اینکه بدونی کی خرید کنی و کی بفروش برسونی اما در دراز مدت میتونید از نرم افزار نوبیتکس استفاده کنی که ایرانی و وارد بشید اما با آگاهی

  • ناشناس

    خوش به حالت که پول دا ری وسرمایه گذاری می کنی.

  • ادریس

    نویسنده متن خودش اتریوم خریده ?

  • حماس

    این رمز ارزهابرای نجات کشورهای پولشو وسازمانهای تروریستی وقاچاقچی بهترین مفر است که از تورfatfوتشکیلات بانک جهانی رهایی یابند.وبتوانند پولهایشان را جابجا کنند

  • حسین

    جمهوری اا با دمش گردو میشکنه به این وسیله میتونه با تبدیل پولهاش به رمز ارز اونها را جابجا کنه ودر قید بانکها وکشورها ودولتها نباشه

  • ساتوشی ایران

    بزرگترین مزرعه در ایران در اصفهان است میدونید چقدر ارز به کشور وارد میکند ایران تا ثانیه آخر به کارش ادامه میدهد فقط میخواهد مردمش چیزی بدست نیاورند حتی باسرمایه گذاری یا ترید در رمز ارز ها یا فارکس…نمیخواهند ایرانی ثروتمند شود در ایران.اگر میتونید از این جهنم مهاجرت کنید حتی کشورهای آسیایی دور….

  • ناشناس

    بابا ایوووولا معلومه و محقق میشه دوستان تا نهاااااااایت ۲سال اتی که دنیا بشه رمز ارز لعد این پیام بنده یادتون میاد و میگید با خودتون ای کااااااااااااااااااااااشرمز ارز یا میخریدم یا بیشتر میخریدم حیف و صد حیف ولی اون م‌قع دیگه حسرت جایی نداره نتیجه میگیریم هر چقدر مانی دارید بخرررررررررررید با توکل به الله یکتا باری تعالی و چند مدت دیگه حاااال و حووولشو ببرید منم دعا کنید ملتمس دعای مخصوص،یا حق،پووووول دار باشید تامامممممممم