خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۲۵۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۶ هزار سکوی استخراج بیت‌کوین در چین راه‌اندازی شد!

۶ هزار سکوی استخراج بیت‌کوین در چین راه‌اندازی شد!

 دفتر مرکزی شرکت جینگدائو از راه‌اندازی بیش از ۶ هزار دکل استخراج اتریوم و بیت‌کوین با ۹۰ درصد منابع تجدیدپذیر خبر داد. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، دفتر مرکزی شرکت جینگدائو از راه‌اندازی پیش از ۶ هزار دکل استخراج اتریوم و بیت‌کوین با ۹۰ درصد منابع تجدیدپذیر خبر داد.

شرکت sos گزارش می‌دهد که ۵۷۵ سکوی استخراج اتریوم حدود ۴۰۰ گیگا هش در ثانیه و ۵۵۰۰ معدن استخراج بیت‌کوین ۱۷۷ پتا هش در ثانیه تولید دارند. همچنین این شرکت گفت ۹۰ درصد انرژی عملیات استخراج خود را از طریق منابع انرژی تجدیدپذیر تامین می‌کند. این مرکز استخراج در ایستگاه برق آبی لیبودونگ در سیچوان واقع شده است.

اما رابطه چین با رمزارزها خوب نیست و در برخی موارد نگرانی‌های زیست محیطی استخراج رمزارزها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. یاندای وانگ، مدیر اجرایی sos گفت: ما در حال گسترش ناوگان معادن خود هستیم و از پیشرفت برنامه‌های تجاری ارز دیجیتال به ما کمک خواهد کرد.
کارشناسان عقیده دارند افزایش تعداد ماینرها با روند بازار رابطه‌ای معکوس دارد، یعنی هز چقدر که تعداد ماینرها افزایش پیدا می‌کند رشد بازار هم کندتر می‌شود و هر چقدر استخراج کمتر بیت‌کوین رشد بیشتری خواهد کرد.
منبع: فورکست

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الان شش ماه است بر روی استخراج با انرژی خورشیدی تلاش میکنم ولی انقدر با بالابودن قیمت دلار لوازم گران نتوانستم تهیه کنم این یک کار ساده بود حالا بیچاره ان محققان و مخترعان و نواورانی که میخواهند کارهای بزرگ و عظیم انجام دهند با این قیمت بیش از حد گران دلار و یورو چه خواهند کرد !؟ یک تحقیق کوچک و میلیاردها تومان سرمابه میخواهد حتی شرکتهای مهم هم توانایی مدارند در نتیجه نخبه ایده چند صد میلیارد دلاری خود را به ترکیه و اسراییل و امریکا میبرد و همان تکنو لوژی را ما باید از انها با چند میلیارد دلار بخریم این اعداد را ضربدر فقط ۱۰ الی ۲۰ عدد از این اختراعات در سال کنید میبیند چرا کشور ما عقب افتاده است آنوقت ریس دفتر بازرگانی بیسواد ب ای انکه راحت و بدون کوچکتربن سرمایه ای بتواند مایحتاج ضرروری مردم را از گوسفند و لوازم خانگی گرفته تا معادن و خاک کشور را به کمترین قیمت صادر کند میگوید دلار نباید بیاید پایین !!! بجای انکه بگوید کارخانحات را و نحوه تولید و پرورش را مکانیزه کنیم تا تولید بالا رود و هزینه ها کاهش،پیدا کند تا هم داخل ارزانی شود بعلت افرایش بهره وری و تولید و هم صادرات بیشتری داشته باشیم بخدا یک عده را باید به جرم جنایت علیه کشور اعدام کرد اینها با نظرات غلط کشور و ملت را به نابودی کشانده اند

  • ناشناس

    یه بار تیتر میزنید که چین ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد فرداش تیتر میزنید چند هزار سکوی جدید استخراج در چین
    داداش ما فکر میکردیم فقط خودمون گیجیم شما از ما گیج تری

  • علی

    دولت امریکا مجدد در حال بررسی کریپتو کارنسی است از انجایی که در حمله اخیر هکرهای دارک سایت به سیستم سوخت رسانی امریکا انها از ارز دیجیتال برای دریافت مبلغ باج خواهی شان استفاده کردنند در واقع این روش مبادلات پولی راه را برای پولشویی و اعمال مجرمانه هموار ساخته ممکن است دولت امریکا مقررات جدیدی را برای انجام مبادلات کریپتو کارنسی اعمال نماید .

  • ناشناس

    همین اول ریزش خروج بزنید مثل بورس گرفتار نشید