کد مطلب: ۵۴۵۱۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام رمزارز در یک ماه ۴۰۰ درصد رشد کرد؟

کدام رمزارز در یک ماه ۴۰۰ درصد رشد کرد؟

قیمت ارز دیجیتال پالی‌گان امروز حدود ۳۲ درصد رشد کرد و به ۲/۲ دلار رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت ارز دیجیتال پالی‌گان امروز حدود ۳۲ درصد رشد کرد و به ۲/۲ دلار رسید. افزایش قیمت پالی‌گان در حالیست که مارک کوبان رسما حمایت خود را از استارتاپ بلاک‌چین را اعلام کرد.

مارک‌کوبان با دارایی خالص ۴٫۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری زیادی در بازار کریپتوکارنسی انجام داده است و جدیدا ارز پالی‌گان را هم به پرتفوی خود اضافه کرده است.

ئشبکه بلاکچین اتریوم یک اکوسیستم عظیم برای قرارداده است و به همین دلیل کاربران زیادی دارد. ارز پالی‌گان یک رابط کاربردی آسان برای ساخت و ساز و مقیاس گذاری در بستر اتریوم ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که این ارز موفق شده است که حضور پررنگی به خصوص در بین توسعه‌دهندگان اتریوم داشته باشد.

این پروژه بزرگ‌ترین مشکلات اتریوم یعنی معاملات با هزینه بالا و ازدحام شبکه را حل می‌کند و همچنین به پروتکل‌های غیرمتمرکز مالی کمک می‌کند تا هزینه‌های بالای معامله شبکه اتریوم را دور بزنند. این پلتفرم به هیچ وجه امنیت شبکه اتریوم را به خطر نمی‌اندازد.

با پیوستن مارک‌کوبان به اکوسیستم پالی‌گان این ارز می‌تواند پیشرفت قابل توجهی بکند. کوبان مالک دالاس‌ماوریکس است و شاید بتواند تاثیرات زیادی بر پالی‌گان بگذارد.

طی ماه‌های گذشته پالی‌گان بازدهی ۴۰۰ درصدی داشته و قیمت این ارز ۵ برابر شده است.

این خبر ترجمه‌ای از اخبار خارجی برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار رمزارزها است و تجارت‌نیوز توصیه در خرید و فروش رمزارزها ندارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.