کد مطلب: ۶۳۹۱۹۹

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل

اگرچه اپراتورهای تلفن همراه به مشترکان خود عیدی رایگان داده‌اند اما بسیاری از مشترکان می‌گویند امکان فعالسازی بسته رایگان وجود ندارد و کد دستوری اعلام شده کار نمی‌کند. نحوه فعال‌سازی اینترنت رایگان چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بسیاری از کاربران می‌گویند بسته عیدی همراه اول فعال نیست و ابتدا باید گزینه فعال‌سازی را انتخاب کنند. اما ماجرا چیست و نحوه فعال‌سازی و استفاده از اینترتنت رایگان اپراتورها چیست؟ هر کدام از اپراتورهای تلفن همراه یک کد دستوری مشخص برای فعال کردن اینترنت رایگان اعلام کرده‌اند.

نحوه فعال‌سازی عیدی همراه اول

همراه اول اعلام کرده که کاربران برای استفاده از عیدی رایگان باید کد دستوری #۱۴۰۱* را وارد کنند. با وارد کردن این کد، به صورت تصادفی یک بسته هزار تا ۵۰ هزار تومان رایگان برای مشترک فعال می‌شود.

اما بسیاری از کاربران می‌گویند کد دستوری #۱۴۰۱* کار نمی‌کند و با گرفتن این شماره، پیامکی برای آنها ارسال می‌شود که نوشته برای استفاده از بسته رایگان، ابتدا باید گزینه فعالسازی را انتخاب کنند.

کاربران همراه اول برای فعال کردن بسته اینترنت رایگان ابتدا باید اپلیکیشن همراه اول را نصب کنند. سپس وارد این اپلیکیشن شوند و گزینه فعال‌سازی و دریافت عیدی را انتخاب کنند.
اما مشترکان همراه اول که سیم کارت اعتباری دارند، حتما باید قبل از دریافت بسته رایگان اینترنت، حتما سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنند.

فعال‌سازی اینترنت رایگان همراه اول نیازی به شماره‌گیری کد دستوری ندارد و فقط با نصب اپلیکیشن همراه من می‌توانند بسته اینترنت رایگان را بگیرند. این بسته تنها برای مکالمه درون شبکه و اینترنت داخلی استفاده می‌شود.

نحوه فعال سازی عیدی ایرانسل

برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل دو راهکار وجود دارد. اول اینکه کاربران کد دستوری #۵* را شماره‌گیری کنند. راهکار دوم این است که وارد اپلیکیشن ایرانسل شوند و آنها بسته اینترنت خود را فعال کنند.

این عیدی شامل بسته‌ ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه ایرانسل (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی یک ساعت است. رایتل به مشترکان خود، ۱۴۰۱ مگابایت اینترنت یک‌روزه عیدی می‌دهد. مشترکان این اپراتور این عیدی را می‌توانند از طریق طریق اپلیکیشن رایتل من استفاده کنند. همچنین مشترکان می‌توانند سامانه رایتل من را در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند فعال کنند.

عیدی شاتل موبایل

روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرد که به مشترکین سیم کارت‌های خود به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، هر روز عیدی می‌دهد. همه مشترکین این اپراتور از ۲۹ اسفند، همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، ۳۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان عیدی دریافت می‌کنند. علاوه بر این شاتل موبایل در جشنواره نوروزی خود به مدت ۱۳ روز، اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و کدهای تخفیف به طور روزانه به مشترکین خود هدیه می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Farzaneh

    پس چرا بعد از فعال سازی که حتی پیامک هم برام اومد فعال شده باز از شارژ خودم کم میشه قبلا هم ک شارژ تو سیمکارت بود

  • Farzaneh

    نشد همش دروغه از شارژ کم میشه

  • .

    شددددددد مممنوننننننن شدد واقعا باید کد دستوری رو بزنین بهتون شارژ میده بعد خودتون باهاش مکالمه یا اینترنت درس میکنید

  • فاطیما

    منم دیروز گرفتم ۱۰هزار?

  • ناشناس

    چرا دروغ می‌گوید که رایگان ۴ تومان میخورد از حساب

  • کامیارفرزام

    فقط از طریق آپ همراه اول هست و بخش طرحهای تشویقی،حداقل ده تومن حداکثر ۲۰۰ تومن شارژ میده،به من ۲۰هزارتومن شارژ داد، اینم درون شبکه هست سیم کارتهای همراه اول یا تلفن ثابت تماس بگیری قابل استفاده هست برای سایر اپراتور ها از شارژ خودتون مصرف میشه،لطفا کامل توضیحات رو بخونید در اپ هنگام فعالسازی
    شاتل موبایل که حقه بازه هیچی نمیده همه پیشنهادات ویژه روزانه اش گرونتر از معمولی درمیاد،هرچی که نمیخرن مشترکین میاره تو طرح،مثلا ۳ گیگ ۳ روزه ۱۲ تومن،که بخری میشه ۱۵تومن،که میشه بسته ۴.۵ گیگ یکماه با ۵ تومن بیشتر خریدازش
    تجارت نیوز عزیز خواهش میکنم خبرهای که تیتر میزنی کامل با تحقیق باشه تا مخاطب سردرگم یا متضرر نشه

  • ناشناس

    اینترنت هدیه رایگان بمن تعلق میگیرد از شما سپاسگذارم

  • محمد

    اینترنت رایگان خوبه ولی همش سنگ جلوی پای مردم میندازند یک نفربگه آقا کدپستی چه شگردیه تاحالااینترنت خریدیم کسی کدپستی نمی‌خواست وبیشترخیابانهاتازه ساخت کدپستی ندارن درضمن ازطریق گوشی هم میشدخیلی ساده تربایک کدملی راه اندازی کردهمه چیزرادیگه احتیاج به کدپستی نیست

  • جوادمسعودی

    هنوز نگرفتم

  • ناشناس

    برا من نمیشه چرا میگه این کد نامعتبر است